معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان :

اکران عمومی ماجرای نیمروز در سراسر استان سمنان

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز در سراسر استان سمنان به صورت عمومی در هفته دولت اکران عمومی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مرتضی عبدالهی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع فعالان فرهنگی استان سمنان گفت : این فیلم سینمایی فاخر در بیش از یکصد نقطه استان سمنان اکران می‌شود.


معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود : فیلم ماجرای نیمروز به منظور پاسداشت بیش از 17 هزار شهید ترور کشور که توسط منافقین کوردل به شهادت رسیده‌اند در استان سمنان اکران می‌شود.


وی آشنایی و آگاهی نسل جوان انقلاب با اقدامات و خیانت‌های گروه منحرف و جنایت کار منافقین از دیگر اهداف اکران فیلم سینمایی ماجرای نیمروز در این استان بر شمرد.


عبدالهی با اشاره به اینکه حمایت از آثار ارزشی و انقلابی حوزه سینما کشور نیز از اهداف دیگر اکران این فیلم سینمایی بوده است تصریح کرد: بر همین اساس فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز" در یکصد مکان عمومی و فرهنگی استان سمنان مانند مساجد، حسینیه‌ها و بوستان‌های محلی این استان به مناسبت ایام هفته دولت اکران می‌شود.


معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه این اثر ارزشی نقشه نفوذ منافقین در اوایل انقلاب به درون ارکان بالای نظام و ترور شخصیت‌های خدوم و مخلصی چون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر را به نمایش گذاشته است افزود : فیلم سینمایی ماجرای نیمروز از این طریق سبب آشنایی جوانان با این بازه مهم از تاریخ انقلاب با زبانی جذاب شده است.


وی اظهار داشت : ماجرای نیمروز به صورت تلویحی به موضوع امکان رخنه و نفوذ دشمنان به ویژه منافقین در زمان کنونی اشاره داشته و به نسل جوان متذکر می‌شود که نباید بر اساس ظواهر افراد قضاوت کرد.


عبدالهی تصریح کرد: این فیلم همچنین بحث نفوذ افکار و اندیشه‌های التقاطی و به تعبیر امام خمینی (ره) اسلام آمریکایی در آحاد جامعه به ویژه تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان را گوشزد می‌کند.


معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه این نفوذ فرهنگی با هدف تغییر در ادراکات و باورهای جامعه اتفاق افتاده است افزود : دشمنان می‌خواهند پس از جداسازی افراد و گروه‌ها از ولی زمان به دنبال کندسازی حرکت نظام اسلامی در مسیر اهداف بلند انقلاب هستند.


انتهای پیام / ذ


ماجرای نیمروز در یکصد مکان عمومی استان سمنان اکران می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.