سوارکاران برتر استان معرفی شدند

در روز پایانی مسابقات قهرمانی پرش با اسب هییت سوارکاری همدان، سوارکاران برتر استان معرفی شدند

سوارکاران برتر استان معرفی شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سوارکاران استان همدان برای مشخص شدن قهرمان استان در رده های بزرگسالان، مالکین غیر حرفه ایی ، رده سنی نونهالان و رده سنی نوجوانان به رقابت پرداختند.

در رده سنی بزرگسالان بعد رقابت در سه راند جام قهرمانی سال 96 به علیرضا بختیاری همراه با مستر بلو بوی از باشگاه اویسینا رسید

نایب قهرمانی سال 96 به علیرضا علیزاده سوار بر ادیلیک از باشگاه اکباتان اختصاص پیدا کرد و مقام سوم ومدال برنز به محسن حدادیان با لویزا از باشگاه آذرخش رسید.

در رقابت قهرمانی مالکین غیر حرفه ایی مسعود توفیقی با سیلاس از باشگاه اکباتان بر سکوی نخست ایستاد، امیر حسین احمدی ثابت، سوار بر ویکتوریا از اویسینا مقام دوم را از ان خود کرد و جایگاه سوم به محمد رضا شوشتری سوار بر سیندرلا از باشگاه اویسینا رسید.

رقابت جذاب و هیجان انگیز نونهالان بعد از دو راند رقابت و یک دور باراژ شاهد قهرمانی فرزاد سهیل قاسمی سوار بر تکش از باشگاه اکباتان بود ، ثنا شوشتری بانوی کوچک سوارکاری همدان از باشگاه اویسینا با شازده مدال نقره امسال را بدست آورد و ماهان شهبازی با بن از باشگاه آذرخش سوم شد و مدال برنز این رقابتها را از ان خود کرد.

اخرین رقابت این رویداد برای معرفی قهرمان نوجوانان همدان در دوراند برگزار شد که کیانا احمدی سوار بر فابیلوس از باشگاه آذرخش حمایل قهرمان شد و محمد رضا قاسمی همراه با بالبرا از باشگاه اذرخش بر سکوی دوم قهرمانی استان ایستاد و سومین جایگاه به محمد مهدی شعبانی با ارش از اکباتان رسید.

انتهای پیام/ص.ف

اعلام نتایج مسابقات سوارکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.