وکیل پرونده آتنا اصلانی:

پیش بینی ما صدور حکم اعدام است / ارتکاب قاتل به ۲ قتل دیگر بررسی پرونده را طولانی کرد

وکیل پرونده آتنا اصلانی گفت: ارتکاب قاتل آتنا به دو قتل دیگر منجر به طولانی شدن روند دادرسی پرونده قتل آتنا اصلانی شد.

پیش بینی ما صدور حکم اعدام است / ارتکاب قاتل به ۲ قتل دیگر بررسی پرونده را طولانی کرد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ امین جباری وکیل پرونده آتنا اصلانی صبح شنبه در حاشیه آغاز به کار اولین جلسه دادگاه قاتل آتنا اصلانی در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه قضا اهتمام ویژه ای به این پرونده داشته اما موضوع ارتکاب به ۲ قتل دیگر به غیر از قتل آتنا موجب شد روند دادرسی طولانی تر شود.

وی با بیان اینکه وکیل قضایی این پرونده آقای شجاعی است، اضافه کرد: در اولین جلسه دادگاه امید می رود حکم اعدام قاتل صادر شده و داغی از خانواده این کودک خردسال و مردم پارس آباد برداشته شود.

به گفته وکیل خانواده آتنا اصلانی بازار شایعات در خصوص این پرونده داغ بوده و اینکه قاتل بعد از اعتراف به قتل، نسبت به انکار آن اقدام کرده بر اساس قوانین فقهی صحیح نیست و قاتل به دنبال فرار از چنگ قانون و عدل الهی است.

جباری با بیان اینکه مدارک به حد کافی در این پرونده وجود دارد و هیچ یک قابل انکار نیست، اضافه کرد: باور ما بر این است که قاتل محکوم خواهد شد.

وی در خصوص الزام خانواده مقتول برای پرداخت مبالغی جهت اجرای حکم قصاص تاکید کرد: با توجه به اینکه در این پرونده تجاوز به عنف مطرح شده و در چنین پرونده هایی به جای قصاص حکم اعدام صادر می شود، پیش بینی ما صدور حکم اعدام است.

وکیل خانواده آتنا اصلانی تاکید کرد: حتی در صورتی که نیاز به قصاص باشد، مردم پارس آباد اعلام آمادگی کرده اند تا نصف دیه را جهت حمایت از خانواده داغدار آتنا تامین کنند.

جباری در خصوص شایعه دریافت پول توسط خانواده آتنا از سوی اشخاص بنام اضافه کرد: این اظهارات کذب محض است و این خانواده ریالی از فردی دریافت نکرده است.

وی همچنین به ضرورت توجه خانواده ها به مصادیق کودک آزاری شد و گفت: در اغلب موارد کودک آزاری از سوی نزدیکان است و لازم است خانواده ها از فرزندان خود مراقبت کنند.

 

انتهای پیام/ی

 

خانواده آتنا از کسی ریالی دریافت نکرده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.