ویژه برنامه های آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در ایام مسلمیه و روز عرفه/ حضور هیأت تهرانی در حرم عبدالعظیم حسنی (ع)

مراسم ایام مسلمیه و عرفه از دوشنبه شب در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی با حضور هیئت های مذهبی برگزار می شود.

ویژه برنامه های آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در ایام مسلمیه و روز عرفه/ حضور هیأت تهرانی در حرم عبدالعظیم حسنی (ع)حسن مشتاقی مدیر اداره ارتباطات و روابط عمومی آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص ویژه‌ برنامه های حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در ایام مسلمیه و عرفه گفت: حرم عبدالعظیم حسنی (ع) از روز دوشنبه تا چهارشنبه، هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۳ بامداد فردای همان روز، در مسجد جامع، مصلی بزرگ، تمام صحن ها و رواق ها با حضور هیئت های مذهبی برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: تمام فضاهای حرم در اختیار هیأت قرار می‌گیرد و هر کدام به مدت ۵ دقیقه فرصت دارند در صحن اصلی حرم پشت تریبون قرار بگیرند.


مدیر اداره ارتباطات و روابط عمومی آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی (ع) ادامه داد: همچنین طبق سال گذشته پخش مراسم مسلمیه را به صورت زنده از شبکه پنج سیما خواهیم داشت.

وی درباره ویژه برنامه عرفه اظهار داشت: روز پنجشنبه نهم شهریور ماه، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ برنامه دعای عرفه با حضور قاری، مداح و سخنران مذهبی برگزار می شود.

مشتاقی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه با تلاوت رمضان خلیلی آغاز می‌شود و پس از آن منصورنورایی، دعای عرفه در ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه شروع می کند. همچنین پس از آن حامد رضوانفر تا ساعت ۱۸ به مرثیه سرایی می پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.