آلیا درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملکرد خوب وزرا موجب چشم‌پوشی ما از وابستگی جناحی آنها می‌شود

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت:اگر عملکرد وزرا با نیازهای امروز کشور منطبق باشد از وابستگی جناحی آنها چشم‌پوشی می‌کنیم.

اگر وزرا عملکرد خوبی داشته باشند از وابستگی جناحی آن‌ها چشم‌پوشی می‌کنیمفاطمه آلیا درگفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تحقق وعده روحانی مبنی بر تشکیل کابینه فراجناحی گفت: بعضی‌ها مشخصا از دوستان و هم فکران آقای روحانی هستند و چند مورد هم بر اساس تعامل یا سمت‌خواهی انتخاب شده‌اند.

نماینده سابق مجلس با تأکید انتصاب معاونین نیز فراجناحی نیست اظهار داشت: کسانی که منتقد و یا نزدیک به منتقدین هستند و مشخصاً سلیقه سیاسی خاص اصول‌گرایی دارند در کابینه دوازدهم نمی‌بینیم. از حزب کارگزاران بیشتر در کابینه حضور دارند،  افراد دیگری مثل آقای رحمانی فضلی حاصل تعامل با مجلس است و  بقیه از دوستان قدیمی آقای روحانی هستند.

وی با اشاره به اینکه روحانی در دوره‌ای اصطلاحات جدیدی تحت عنوان نه اصول‌گرایی، نه اصلاح‌طلبی، نه اعتدال و فراتر از همه این‌ها را مطرح کرد اظهار داشت: در کابینه نوگرایی نمی‌بینیم و تنها تحول آن انتخاب وزیر ارتباطات بود که آن هم مشخص شد از همکاران آقای روحانی در وزارت اطلاعات بوده است.

وی با بیان اینکه باید منتظر بمانیم تحول عملکرد وزرای قبلی در روش شان را ببینیم بیان داشت: با توجه به اینکه در چند سال اخیر تأکیدات رهبری و مطالبات مردمی بر اقتصاد مقاومتی استوار بوده است باید این تغییر رفتار را در وزرای قدیمی‌تر مشاهده کنیم.

آلیا تصریح کرد: به افرادی که جدید هستند باید فرصت بدهیم و اگر عملکرد و شیوه مدیریتی آن‌ها با نیازهای امروز کشور منطبق بود، ما از وابستگی جناحی آن‌ها چشم‌پوشی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دخالت ندادن تعلقات حزبی در شیوه‌های مدیریتی حائز اهمیت است گفت: توزیع عادلانه خدمات و ایجاد رضایت‌مندی در مردم مهم است، در این شرایط می توان امیدوار بود تا به هدف مطلوب برسیم و کسی که از این شرایط برخوردار باشد و مجلس به او رأی اعتماد داده باشد برای ما قابل اعتماد است. وزرا باید خود را ملزم به اجرای اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه بدانند.

انتهای پیام/

 

تشکیل کابینه فراجناحی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار