والیبال درشهرستان اردکان از جذابیت خاصی برخوردارشده وجوانان ونوجوانان زیادی رو به خودجذب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمدشکراللهی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اردکان بااشاره به غنی سازی اوقات فراغت جوانان ونوجوانان گفت: برنامه ریزی دقیق رکن مهمی در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت دارد، اگر ایام تعطیل با برنامه‌های مناسب پر نشود می‌تواند چالش برانگیز باشد.

احمد شکراللهی محیط‌های ورزشی را راهی موثر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست وبیان کرد: خانواده‌ها باید برای توسعه فعالیت‌های ورزشی فرزندان خود سرمایه گذاری کنند که: ترویج فرهنگ و نیز معرفی رشته‌های مختلف ورزشی، به نوعی سرمایه گذاری برای سلامت و افزایش نشاط و همبستگی عمومی است.

شکراللهی بااشاره به فعالیت ۳۰ هیات ورزشی در اردکان گفت: تابستان سال ۹۶ نزدیک به سه هزار نفر برای پر کردن اوقات فراغت خود در ۱۴۰ کلاس‌های مختلف ورزشی شرکت کردند.

همچنین هادی مقیمی به محبوبیت والیبال دراردکان اشاره کردوافزود: والیبال یکی از رشته‌های ورزشی محبوب مردم است که باید به این رشته ورزشی توجه بیشتری شود و می‌تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اردکانی را پربارتر کند.

محسن ملت مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی خاتم با اشاره به افت رشته والیبال در دهه‌های گذشته، اظهار کرد: با همت مردم ورزش دوست، مسئولان و جوانان، والیبال از زیرگروه لیگ کشور، خود را به مقام قهرمانی رساند و در لیگ برتر حضور پیدا کرد.

محسن ملت به افتتاح آکادمی والیبال در یک سال اخیردراردکان اشاره کرد وافزود: در تابستان سال ۹۶، بیش از ۲۰۰ نفر در تالار تختی، آیت الله خاتمی اردکان و سالن سلامت احمدآباد با همکاری ۱۰ مربی مجرب به تمرین و آموزش پرداخته اند.

یوسف قاضی خاطرنشان کرد: ایجاد گروه بندی برای تیم‌های ورزشی اتفاق خوبی است که پیوند‌های اجتماعی را محکم‌تر می‌کند و حس مسئولیت پذیری افراد را به واسطه عضویت در گروه بالا می‌برد.

وی افزود: ضرورت گنجاندن فعالیت‌های ورزشی خصوصا والیبال در برنامه‌ریزی‌ها برای اوقات فراغت اعضای خانواده به ویژه نوجوانان برای سپری کردن اوقات فراغت، می‌تواند شامل حال همه شود و به بخشی از برنامه‌های روزانه آن‌ها تبدیل شود تا اوقات فراغتی مفرحی داشته باشند و سلامتشان بیشتر ارتقا پیدا کند.

لازم به ذکراست فعالیت ورزشکاران والیبایست در اردکان به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۸۸ با حضور جوانان و نوجوان این شهرستان از توابع استان یزد آغاز شده است.

انتهای پیام/ص

 والیبال از رشته های مورد علاقه جوانان اردکان برای اوقات فراغت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.