برگزاری اولین جشنواره تابستانی در مشگین‌شهر

اولین جشنواره تابستانی مشگین‌شهر ‏که از ۲۷ مرداد آغاز شده است با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون و خوانندگان محبوب کشوری تا ۱۷ شهریور با شعار تابستان گرم در ییلاق ایران در محل پارک جنگلی مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خیرجو دبیر جشنواره تابستانی مشگین شهر ‏ با اشاره به برگزاری چنین جشنواره‌هایی در سطح شهرستان اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه است که امیدواریم بتوانیم این قابلیت‌ها را برای گردشگران و میهمانان به صورت مطلوب معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: افزایش نشاط اجتماعی نیز در کنار معرفی ظرفیت‌های منطقه از اهداف جشنواره تابستانی مشگین‌شهر محسوب می‌شود.

دبیر جشنواره تابستانی مشگین شهر افزود: شهرستان مشگین شهر با وجود چشمه های آبگرم در دامنه کوه سبلان و طبیعت بکر و بینظیر با تاریخ غنی آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگرانی است که لذت تابستان را در دامنه های سبلان تجربه کنند.

رئیس کمیته اجرایی اولین جشنواره تابستانی مشگین‌شهر نیز در حاشیه این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره فرصتی است تا ظرفیت‌های شهرستان را معرفی کنیم.

کنعانی با بیان اینکه میهمانان و گردشگران حاضر در این جشنواره از تخفیفات ویژه جشنواره بهره‌مند هستند، گفت: به مناسبت اولین جشنواره تابستانی مشگین شهر ۵۰ درصد آبدرمانی‌ها در شهرستان، ۳۰ درصد مراکز اقامتی و هتل‌ها، ۲۰ درصد مراکز خرید ایرانیان و آریس و ۵۰ درصد بلیط پل معلق مشگین شهر با تخفیف عرضه می‌شود.

وی با اشاره اینکه حضور بازیگران و خوانندگان محبوب کشوری در این جشنواره مورد استقبال میهمانان و شهروندان مشگین‌شهری قرار گرفته است، بیان داشت: در هفته اول این جشنواره حدیث فولادوند و نصرالله رادش به همراه چنگیز حبیبیان در جشنواره حضور داشتند و در هفته دوم نیز مرجانه گلچین به همراه بهنام علم شاهی بااستقبال کم نظیر میهمانان دراین جشنواره شرکت کردند.

کنعانی از میهمانان و گردشگران برای حضور در این جشنواره دعوت کرد و گفت: میهمانان عزیر می‌توانند علاوه بر استفاده از طبیعت بکر منطقه در کنار جشنواره از تخفیفات جشنواره استفاده کرده و شانس خود را برای قرعه کشی خودروی ویژه جشنواره آزمایش کنند.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری اولین جشنواره تابستانی در مشگین‌شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار