آبرسانی به روستای نورآباد در سقز

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سقز، از بهربرداری طرح آبرسانی به روستای نورآباد با اعتبار 2 میلیارد ریال خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ صدیق محمدزاده مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سقز در مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستای نورآباداین شهر، گفت: با بهره‌برداری از این طرح 33 خانوار از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به 2هزار و 800 متر لوله گذاری برای اجرای این طرح ،بیان کرد: برای اجرای این طرح در مجموع 17 میلیارد و 650 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی امورآب استان کردستان هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سقز، بیان کرد: این آخرین روستا از طرح آبرسانی مجتمع رستمان است که بخشی از هزینه آن از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این طرح برای شهرستان تصویب شد.

محمدزاده درادامه گفت: اسامی روستاهای زیرپوشش این طرح شامل روستاهای چناره، حانه میران، سیف آباد، شیخله، دره قبله، رستمان، کندولان و نورآباد است که تعداد 380 خانوار از آن بهره‌مند شدند.

علی اکبر ورمقانی فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در آئین افتتاح این طرح آبرسانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته دولت درشهرستان سقز 63 طرح با اعتبار 11 میلیارد و 500  تومان در بخش‌های مختلف افتتاح می‌شود.

 بخشدار سقزهم در آئین افتتاح طرح‌های این بخش گفت: در سال‌جاری 15 طرح با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلون ریال در این بخش اجرا شده است.

 انتهای پیام/م ح

 بهره‌مندی 380 خانوار روستایی شهرستان، سقز از آب آشامیدنی سالم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.