تجلیل از کارمندان نمونه تاکستان

در مراسمی به مناسبت هفته دولت از کارمندان نمونه شهرستان تاکستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ استاندار قزوین در این مراسم گفت: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های جدی دولت است که در استان نیز به آن توجه ویژه‌ای می‌شود.

فریدون همتی افزود: مردم، ولی نعمت مسئولان هستند و باید در هرجایگاهی از سوی مسئولان مورد احترام قرار گیرند.

وی با اشاره به مقاوم سازی تولید و اشتغال اضافه کرد: باید با تاکید بر مزیت‌های داخلی کشور و استان، بازار‌های خارجی را بر روی تولیدات داخلی بازگشایی کرد.

استاندار قزوین همچنین با اشاره به راه اندازی صندوق توسعه کشمش تاکستان، اظهار امیدواری کرد: با احداث و راه اندازی این صندوق مشکلات مربوط به خرید کشمش در سال‌های آینده ساماندهی شود.

وی اضافه کرد: برای داربستی کردن ۳۰ هزار هکتار از باغ‌های انگور اقدام شده است که تولید کشمش استان را از ۳۰۰ هزار تن به ۹۰۰ هزار تن افزایش خواهد داد.

استاندار قزوین گفت: اجرای یک هزار هکتار گلخانه را در نودهک شهرستان تاکستان آغاز شده است که برای افزایش تولید و اشتغال استان بسیار مفید و موثر خواهد بود.

وی افزود: همچنین به دنبال استقرار سایت خودروسازی ایران خودرو و پژو در قزوین و شهرک صنعتی تاکستان هستیم که در صورت توفیق، حوزه صنعت و کشاورزی این شهرستان متحول خواهد شد.

انتهای پیام/

 

رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های جدی دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.