استان سمنان میزبان همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

استاندار سمنان گفت : همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در 29 آبان ماه با حضور 100 سرمایه‌گذار خارجی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان  در نشست خبری که با حضور جان تورنس رئیس فدراسیون جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد گفت: استان سمنان از ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در داخل و خارج از کشور دارد.

 

وی با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور به میزبانی استان سمنان بیان کرد: این همایش در 29 آبان ماه با حضور 100 سرمایه‌گذار خارجی در استان برگزار می‌شود که فرصتی مناسب برای جذب این سرمایه‌گذاران به پروژه‌های استان سمنان است.

 

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی تصریح کرد: با تحقق این مهم استان سمنان گامی مؤثر در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی برمی‌دارد.

 

وی با اشاره به جایگاه ویژه رسانه دراین‌باره افزود: رسانه‌های فضای مجازی و مکتوب استان سمنان می‌توانند با معرفی ظرفیت‌های ویژه سرمایه‌گذاری در محل رسانه خود نسبت به تبلیغات گسترده این مهم اقدامی مؤثر انجام دهند.

 

خباز تصریح کرد: استان سمنان به سبب وجود ظرفیت‌های معدنی گسترده و شرایط جغرافیایی فرصت خوبی را برای جذب این سرمایه‌گذاران در استان سمنان دارد.

 

وی جذب سرمایه‌گذار خارجی را یکی از رویکردهای دولت دوازدهم اعلام کرد و گفت: این مهم در رشد اقتصادی و گستردگی روابط تجاری ایران در سطوح بین‌المللی مؤثر است.


انتهای پیام / ه


جزئیات برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.