دولت دوازدهم با جدیت درصدد مبارزه با فساد اداری است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت دوازدهم با جدیت درصدد مبارزه با انواع فساد اداری بوده و این موضوع را به عنوان یکی از اصلی ترین سیاست های عمومی خود در دستور کار قرار داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی در همابش روز کارمند به مناسبت هفته دولت در یاسوج اظهار داشت: تمامی ظرفیت‌ های دولت نیز برای تحقق چنین امر مهمی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: منظور از مبارزه با فساد اداری تنها فسادهای کلان نیست بلکه شامل فسادهای کوچک نیز می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید مقابله و برخورد جدی با هر 2 نوع فساد اداری در این استان همواره مدنظر متولیان امر و نهادهای نظارتی استان باشد.

خادمی میزان فساد اداری در کهگیلویه و بویراحمد را محدود دانست و عنوان کرد: رابطه بازی و فامیل گرایی از جمله رایج ترین فسادهای اداری در این استان است.

وی با اشاره به اینکه رعایت حقوق شهروندی از دیگر مباحث مورد توجه دولت دوازدهم است، ابراز داشت: تکریم ارباب رجوع و نوع برخورد با آنان در قالب حقوق شهروندی بوده که باید توسط مسئولان اجرایی و کارکنان نهادهای دولتی رعایت شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهیدان رجایی و باهنر نه تنها الگوی دولتمردان هستند بلکه باید قشرهای مختلف مردم نیز رفتار و کردار آنان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خادمی اظهار داشت: چنانچه مردم از دولتمردان راضی باشند برنامه ‌ها و توطئه های شوم دشمنان برای تضعیف نظام و انقلاب بی ‌نتیجه خواهد ماند.

2 تا هشت شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/ش

همایش روز کارمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.