برایی نژاد در نشست خبری مطرح کرد؛

آمادگی ۹۱ جایگاه عرضه بهداشتی دام برای عید سعید قربان

مدیر کل دامپزشکی استان تهران از آمادگی ۹۱ جایگاه عرضه بهداشتی دام برای عید سعید قربان خبر داد.

آمادگی ۹۱ جایگاه عرضه بهداشتی دام در روز عید سعید قربانبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصغر برایی نژاد مدیر کل دامپزشکی استان تهران در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت: امسال با 91 مرکز عرضه بهداشتی دام زنده و کشتارگاه ها و با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری، جهاد کشاورزی و محیط زیست نیاز دام مردم را در عید قربان برطرف می کنیم.

وی ادامه داد: در ایام عرفه و همزمان با عید قربان بالغ بر 300 دامپزشک و کارشناس در 91 مرکز بهداشتی دام و هم چنین مراکز خیریه حضور دارند؛ در این ایام در مناطق 22 گانه شهر تهران 14 کشتارگاه فعال هستند.

وی گفت: تفاوتی که امسال با سال‌های قبل در عرضه دام مواجه هستیم، وضعیت هشدار نسبت به تب کریمه کنگو است که سازمان دامپزشکی در این خصوص اقدامات متعددی انجام داده است.

ضرورت جلوگیری از ذبح دام در مراکز غیر بهداشتی

مدیر کل دامپزشکی استان تهران بیان کرد: به دلیل اینکه تب کریمه علامت مشخصی ندارد از مردم تقاضا داریم از ذبح دام در مراکزی که زیر نظر سازمان دامپزشکی نیستند خودداری کنند.

برایی نژاد یادآورشد: امسال هم به دلیل قرار گرفتن عید قربان در فصل گرما وضعیت ما در حال اخطار است و توصیه می‌کنیم هموطنان اخطارها را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.