پرطرفدارترین فیلم‌های ژانر وحشت

ژانر وحشت در بعضی مواقع راوی داستان‌های علمی تخلیلی و گاهی هم روایتگر داستان‌های تاریخی هستند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ژانر وحشت همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته است. این ژانر یکی از پرمخاطب‌ترین ژانرهای سینما است که در بعضی مواقع راوی داستان‌های علمی تخلیلی و گاهی هم روایتگر داستان‌های تاریخی بودند.

برخی از آثار سینمایی این ژانر بیشتر از بقیه آثار مورد توجه علاقه‌مندان این گونه فیلم‌ها قرار گرفتند و حتی در برخی موارد توانستند نمرات بالایی از منتقدان و سایت‌های تخصصی سینما دریافت کنند. در زیر به برخی از بهترین آثار ژانر وحشت می‌پردازیم.


1-آنابل 2

پرطرفدارترین فیلم‌های ژانر وحشت یک خانواده که پدر یک عروسک‌ساز است دوازده سال پس از مرگ غم‌انگیز دختر کوچک‌شان و در زمانی که یک راهبه و چند دختر کوچک را به منزل برد‌ه‌اند مورد آزار و اذیت یک عروسک که خود عروسک‌ساز ساخته است قرار می‌گیرند.


2-جانور

پرطرفدارترین فیلم‌های ژانر وحشت

یک گروه از پسربچه که با یک خانواده با وضعیت ناخوشایندی زندگی می‌کنند به وسیله یک هیولا که ظاهر دلقک برای خود ساخته است مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد.


3-قلعه تاریک

پرطرفدارترین فیلم‌های ژانر وحشت یک نوجوان یازده ساله در اثر جست و جوهایی که دارد با ابعاد دیگر و اتفاقات جهان‌های دیگر آشنا می‌شود و متوجه می‌شود جهان به خطر افتاده است و در راه نجات جهان با انواع اتفاقات وحشتناک روبه‌رو می‌شود.


4-پروژه هیولا

پرطرفدارترین فیلم‌های ژانر وحشت

 یک معتاد در حال ترک قبول می‌کند به همراه یک گروه مستندساز برای تهیه یک مستند از سه نفر که ادعا می‌کنند هیولا هستند بروند.


5-بیگانه

یک تیم فضایی به امید یافتن سیاره‌ای برای سکونت به آن سوی کهکشان سفر می‌کند ولی مدتی نمی‌گذرد که مورد تهاجم اتفاقات وحشتناکی قرار می‌گیرند.


6-مادر

رابطه یک زن و شوهر درست در زمانی که یک مهمان ناخواسته به خانه آنها می‌آید مورد آزمایش قرار می‌گیرد.


7- صورت چرمی

 پرطرفدارترین فیلم‌های ژانر وحشت

یک نوجوان سیاه‌پوست که در بیمارستان روان بستری است با سه نفر دیگر از بیماران فرار می‌کند و یک پرستار جوان را هم گروگان می‌گیرند و یک تعقیب و گریز پرحادثه را در حالی رقم می‌زنند که یک زندانی دیگر در تعقیب آنها است.


8-آنابل 1

یک زن و شوهر بعد از مدت کوتاهی که به یک خانه جدید نقل مکان می‌کنند مورد تهاجم وحشتناک یک عروسک به نام آنابل قرار می‌گیرند.


9-برو بیرون

پرطرفدارترین فیلم‌های ژانر وحشت

وقتی یک جوان سیاه پوست برای ملاقات خانواده نامزدش به خانه آنها در جنگل می‌رود بعد از مدتی روابط دوستانه آنها عوض می‌شود و اتفاقات تازه‌ای در زندگی آنها رقم می‌خورد.


10-زندگی

پرطرفدارترین فیلم‌های ژانر وحشت

یک گروه از دانشمندان یک ایستگاه فضایی یک موجود زنده‌ای را از خاک مریخ پیدا می‌کنند و بعد از رشد سریع موجود متوجه می‌شوند که این موجود خطری برای انسان و کره زمین است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
ترسناک ترین فیلم که یادتون رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
عالی