در راستای ابلاغ سیاست های کلی جمعیت؛

1500 خانوار گیلانی تحت پیمایش طرح تحولات باروری قرار می گیرند

1500 خانوار شهری و روستایی در گیلان تا پایان شهریور ماه تحت پیمایش طرح پژوهشی تحولات باروری قرار می گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ طلعت کاویانی، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت: در راستای ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری، برنامه راهبردی به منظور افزایش باروری پیشنهاد، طراحی و در حال اجرا است.

وی افزود: موسسه مطالعات و مدیریت جامع و تخصصی جمعیت کشور با همکاری دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با انجام پیمایش تحولات باروری همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی آذربایجان غربی، ایرانشهر، تهران، زابل، زاهدان و یزد و استان گیلان امکان رصد تغییرات در سطوح و رفتارهای باروری را فراهم آورده تا برنامه ریزی مناسبی برای تحقق اهداف و ایده آل های مرتبط با باروری و ارتقای نرخ باروری کلی انجام شود.

 مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: این پژوهش در استان گیلان در قالب 19 تیم پرسشگری 2 نفره از کارشناسان آموزش دیده و منتخب سلامت خانواده به همراه ناظر شهرستانی، برای 1500 خانوار شهری و روستایی از هفته آخر مرداد تا پایان شهریور ماه امسال اجرا می شود.

کاویانی تصریح کرد: نظارت عالیه طرح را کارشناسان گروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی برعهده داشته و پس از اتمام طرح، داده آمایی و آنالیز اطلاعات توسط طراحان پژوهش انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع
 
 

پیمایش طرح پژوهشی تحولات باروری در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.