بهره برداری از پروژه گاز رسانی در دامغان

فرماندار شهرستان دامغان از بهره برداری پروژه گاز رسانی به هفت روستای جنوب این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان با بیان اینکه پروژه گاز رسانی به هفت روستای جنوب دامغان در هفته دولت و با حضور استاندار سمنان به بهره برداری می رسد گفت :  با افتتاح این طرح روستاهای رومنان، سبحان، شریفیه، شوکت آباد، کبوترخان، معصوم آباد و کوشکو از نعمت گاز بهره مند می شوند.

 

وی با بیان اینکه با اتمام کار گاز رسانی به این روستاها تعداد روستاهای گاز رسانی شده دامغان به ۳۲ روستا خواهد رسید، افرود: خوشبختانه ۱۰۰درصد شهرهای استان سمنان از نعمت گاز بهره مند هستند که این مهم علاوه بر ماندگاری ساکنان روستا باعث مهاجرت معکوس مردم از شهرها به زادگاهشان خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان دامغان با بیان اینکه اعتبارات پروژه های عمرانی هفته دولت در این شهرستان از رشد ۶۲درصدی برخوردار است، ابراز داشت: اعتبارات امسال از محل استانی ۲۷ میلیاردتومان است که برای اجرای ۱۷۵ پروژه هزینه خواهد شد.

 

مجد با بیان اینکه طی چهار سال گذشته تاکنون ۴۰۰ پروژه کوچک و بزرگ در دامغان افتتاح شده است، ابراز داشت: برای این تعداد پروژه معادل ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

وی افزود: در سفر دولت یازدهم به استان سمنان ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه ها و طرح های پیشنهادی در نظر گرفته شد که برای اجرای آنها مانند تکمیل ساختمان دانشکده فنی و مهندسی، سالن ورزشی دیباج، استخر سرپوشیده کارگران، ندامتگاه عمومی و سالن همایش ها و آمفی تئاتر دانشگاه دامغان در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام / ه


افتتاح پروژه گازرسانی به 7 روستای دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار