معاون ورزش و جوانان استان بوشهر:

۱۴ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی دشتی مصوب شد

معاون ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: برای اجرای مجموعه ورزشی چاهگاه دشتی و فاز دوم استادیوم ورزشی خورموج ۱۴ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

۱۴ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی دشتی مصوب شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، موسی کشتکار صبح امروز در آیین افتتاح مجموعه ورزشی شهید اسدی چاهگاه دشتی با بیان اینکه زیر ساخت‌های ورزشی در استان بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر افزایش یافته و این در حالی است که تکمیل فضاهای ورزشی نیمه تمام در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه ورزشی شهید اسدی چاهگاه دشتی بیان کرد:این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت 600 مترمربع احداث شده است.

معاون ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به تخصیص 2.6 میلیارد ریال برای اجرای مجموعه ورزشی چاهگاه دشتی خاطر نشان کرد: این مجموعه شامل زمین چمن مصنوعی، زمین والبیال و تنیس روی میز است که برای اجرای آن دو میلیاردو600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی استادیوم ورزشی شماره دو خورموج آغاز شد گفت:عملیات اجرایی استادیوم شماره دو خورموج در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع اجرایی شده است.

کشتکار اظهار داشت: با توجه به تعداد زیاد تیم‌های ورزشی شهرستان در لیگ‌های مختلف کشوری و استانی احداث این مجموعه از مطالبات ورزشکاران بوده است.

معاون ورزش و جوانان استان بوشهر  با بیان اینکه در فاز نخست این پروژه زمین چمن و پیست دومیدانی اجراء می‌شود گفت: برای اجرای این پروژه  12 میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

کشتکار با تاکید بر اجراء شدن فاز دوم ورزشگاه خورموج خاطر نشان کرد: برای اجرای فاز دوم  استادیوم ورزشی خورموج که شامل روشنایی، سکوی تماشاچیان و جایگاه ویژه است 12 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.