ایرانگردی به روایت دو نوجوان در مستند «کوله نارنجی»

کارگردان مستند «کوله نارنجی» گفت: در این مستند مسائل مربوط به ایرانگردی و برخورد صحیح با طبیعت آموزش داده می‌شود.

ایرانگردی به روایت دو نوجوان در مستند «کوله نارنجی»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی؛ پدرام بهرامی از اتمام مراحل تولید سری اول مجموعه «کوله نارنجی» خبر داد و گفت: «کوله نارنجی» یک کار مستند داستانی پنج قسمتی با موضوع گردشگری است. قصه این اثر درباره دو پسر خاله با نام های «دانیال» و «مازیار» است که در زیر زمین خانه یک جعبه پیدا می کنند. این جعبه متعلق به پدر بزرگ دانیال است و حاوی یک قطب‌نما، یک دوربین شکاری، مقداری نگاتیو و یک سفرنامه است. در این سفر نامه داستان سفر پدر بزرگ دانیال به قزوین، زنجان، انزلی، تالش و آستارا نقل شده است. دانیال و مازیار تصمیم می گیرند بار دیگر این مسیر را با هم تجربه کنند.

بهرامی اضافه کرد: در مسیر این سفر دو شخصیت قصه با تضادهایی که با هم دارند، فضای جذاب و پر هیجانی را ایجاد می‌کنند که با تلفیق فضای گردشگری و موسیقی شاد سعی شده این مستند، برای قشر جوان و نوجوان بسیار جذاب شود.

این کارگردان مستند اظهار کرد: در مستند «کوله نارنجی» تلاش شده است با ایجاد جذابیت، ضمن نشان دادن مناطق گردشگری کشور، مسائل مربوط به ایرانگردی و برخورد صحیح با طبیعت آموزش داده شود.

وی افزود: هر دو شخصیت این داستان گردشگر غیر حرفه‌ای و خیلی شبیه به مردم هستند. در این فیلم مستند، اضافه بر تصاویر زیبایی که از مکان های دیدنی ایران وجود دارد، از گرافیک و جلوه های ویژه نیز برای پیشبرد هرچه بهتر قصه بهره برده شده است.

شایان ذکر است؛ مجموعه مستند داستانی «کوله نارنجی» به تهیه کنندگی عطا پناهی و کارگردانی پدرام بهرامی، در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

سفر به مناطق مختلف ایران با کوله نارنجی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار