سنددار شدن ۷۰ هکتار از اراضی ناجا در استان

استاندار همدان از سنددار شدن ۷۰ هکتار از اراضی ناجا در استان خبر داد.

سنددار شدن ۷۰ هکتار از اراضی ناجا در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نیکبخت ، استاندار همدان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان همدان گفت: نیروی انتظامی، بسیار پر تلاش در میدان و پیشانی همه نیروهای مسلح در شهر و روستا قراردارد و نیروی مظلومی است.

 وی افزود: نیروی انتظامی به رغم اقتداری که دارد در صورت کوچکترین نقص باید پاسخگوی همه باشد.

نیکبخت اظهار داشت: احساس امنیتی که در جامعه هست ناشی از تلاش خوب و ارزشمند نیروی انتظامی است.

استاندار همدان با بیان اینکه اگر در کشورهای اقمار ایران خشونت حاکم است ولی ما در امنیت کامل، برنامه های بالادستی را اجرا می کنیم به خاطر قدرتمندی همه نیروهای مسلح و امنیتی کشور است و باید قدردان این فداکاری ها باشیم عنوان کرد: نیروی انتظامی ماموریتهای خود را به درستی انجام می دهد و مردم از نیروی انتظامی رضایت کامل دارند.

وی یاداور شد: سردار مهدیان نسب حدود ۷۰ هکتار از اراضی ناجا را سنددار و طرح مکنا را اجرا کرد و در انتخابات هم بخوبی وارد عمل شد.

وی در ادامه با بیان اینکه فرمانده نیروی انتظامی ایران، فرماندهی با هویت اخلاقی و معنوی و متدین است، گفت: سردار اشتری از خانواده ای بسیار ولایتمدار و عارف هستند.

 استاندار همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی در کشور جایگاه ارزشمندی به خود اختصاص داده و نیرویی ولایی و با خدمات شایسته است که جای قدردانی از سردار اشتری دارد گفت: امیدوارم با کمک هم بتوانیم رضایت مردم را داشته باشیم.

 نیکبخت گفت: باید ضمن اینکه آرامش و امنیت مردم را ایجاد کنیم در اقتدار نظامی که فرمانده آن مقام معظم رهبری است، کوشا باشیم.

 استاندار همدان افزود: پرسنل نیروی انتظامی جان خود را  برای امنیت کشور و توسعه کشور  بر کف نهاده اندو توسعه و اقتصاد مقاومتی بدون احساس امنیت شدنی نیست.

انتهای پیام/ ش

سنددار شدن ۷۰ هکتار از اراضی ناجا در استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.