همایش خوشنویسی شناخت مکتب استاد کل "میر عماد"

همایش خوشنویسی شناخت مکتب استاد کل "میر عماد" در رودسر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛علی فلاح رنجبر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسرگفت : همایش خوشنویسی شناخت مکتب استاد کل "میر عماد" با حضور اساتید خوشنویسی کشوری، در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش که با حضور استاد علی شیرازی و استاد صندوق آبادی انجام خواهد شد، استادان خوشنویسی از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسرگفت : در این همایش ضمن آشنایی با شناخت مکتب استاد کل " میرعماد " تعداد ٦٠ اثر خوشنویسی از آثار خوشنویسان استانی و شهرستانی در نگارخانه این اداره در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

فلاح رنجبر افزود: اجرای موسیقی سنتی ، تقدیر از هنرمندان خوشنویس برتر استانی ، سخنرانی مدیران استانی و شهرستانی و برپایی نمایشگاه خوشنویسی از دیگر برنامه های جانبی این همایش خواهد بود.

وی گفت : همایش خوشنویسی شناخت مکتب استاد کل "میر عماد" با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری فرماندار شهرستان رودسر و انجمن خوشنویسان این شهرستان  ، ١٣ شهریور ساعت ١٧ در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی رودسر برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر بابیان این که ورود برای علاقمندان آزاداست تصریح کرد :برای برپایی نمایشگاه خوشنویسی ، خوشنویسان آثار خود را تا تاریخ ٧ شهریور ٩٦ تحویل روابط عمومی اداره بدهند و برای کسب اطلاعات بیشتر از این همایش با شماره ٠٩١١٣٤٤٥٥٤٥ ( استاد رحمتی ) تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/ق

 

همایش خوشنویسی شناخت مکتب استاد کل "میر عماد" دررودسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.