فرماندار عسلویه:

۱۷۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی در عسلویه به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار عسلویه گفت: همزمان با هفته دولت بیش از ۱۰ پروژه عمرانی در عرصه‌‌های مختلف با اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه افتتاح می‌شود.

۱۷۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی در عسلویه به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری صبح امروز در مراسم آغاز ساخت طرح‌های عمرانی در عسلویه با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها و ارتقاء شاخص‌های عمرانی اظهار داشت: سال گذشته 37 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان عسلویه مصوب بود که 86 درصد آن تخصیص یافت.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی عسلویه بیان کرد: اعتبارات عمرانی در شهرستان عسلویه امسال بیش از 2 برابر  سال گذشته است که تاکنون 75 میلیارد تومان به این شهرستان ابلاغ شده است.

فرماندار عسلویه با اشاره به افزایش توسعه زیرساخت‌های عمرانی خاطر نشان کرد: با افزایش اعتبارات تملک دارایی شهرستان عسلویه ان‌شالله با تخصیص خوب سبب توسعه عمران و آبادانی و ارتقاء زیرساخت‌های عمرانی و افزایش شاخص‌های خدماتی شود.

نادری از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی عسلویه خبر داد و افزود: 10 پروژه عمرانی در شهرستان عسلویه عملیات اجرایی آن آغاز شد که این طرح‌ها نقش مهمی در افزایش خدمات به مردم دارد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 201 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه‌های عمرانی عسلویه گفت: امروز عملیات ساخت پروژه بلوار اصلی خلیج نایبند، 5 فضای آموزشی، بهسازی محور چاه مبارک، فاز دوم بلوار نایبند، جاده ورودی به روستای عسکری، بازارچه و بازار روز عسلویه، معابر و چند خیابان در عسلویه اجرایی شد که برای ساخت آنها 201 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.