مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد؛

اعطاء واحد های مسکونی به مددجویان ایج در استهبان

همزمان با هفته 5 واحد مسکونی به مددجویان ایج استهبان تحویل داده شد.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس در سفر به شهرستان استهبان ۵ واحد مسکونی ساخته شده را با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد  این شهرستان تحویل داد.

وی بیان کرد: در هفته دولت بیش از ۱۰۰ واحد پنل خورشیدی تولید برق که مصداق بارز اقتصاد مقاومت و اشتغال هستند با همگکاری این نهاد افتتاح می‌شود.

بذر افشان با بیان اینکه پارسال بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان صرف اشتغال زایی شده و بیش از ۶ هزار فرصت شغلی تازه بوجود آمده است، افزود: بودجه اشتغال کمیته امداد فارس امسال ۵ و ۲ دهم افزایش داشته و به ۲۲۵ میلیارد تومان رسیده که امید است، بخش زیادی از نیاز استان در بخش اشتغال رفع شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: خانوار‌های زیر پوشش می‌توانند در ۲ سرفصل کارآفرینی تا سقف ۵۰ میلیون تومان و در کارآفرینی دانش بنیان نیز تا سقف ۱۷۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال دریافت کنند.

بذرافشان با اشاره به ضرورت خوکفایی مددجویان تصریح کرد: پارسال بیش از ۴ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد از پوشش این نهاد خارج شدند و با تسهیلاتی که دریافت کردند خودکفا شدند.


وی اضافه کرد: بانک‌های عامل استان به کمتر از ۲ درصد مددجویان معوقه بانکی دارند که نشان می‌دهد بخش عمده تسهیلاتی که در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد صرف اشتغال زایی می‌شود.

شهرستان استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اعطاء تسهیلات به مددجویان استهبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار