رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل؛

چهاردهمین نمایشگاه سراسری ادوات کشاورزی در اردبیل گشایش می یابد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: چهاردهمین نمایشگاه نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عدیل سروی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه ادوات کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: چهاردهمین نمایشگاه نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته از تاریخ 21 تا 24 شهریور ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تعداد 50 واحد تولیدی از 15 استان اردبیل، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، مازندران، گلستان، بوشهر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، مرکزی، البرز  زنجان و کردستان در این نمایشگاه شرکت فعال خواهند داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: این نمایشگاه در نوع خود بی نظیر و پرمحتوا و کامل برگزار خواهد شد چرا که تعداد 16 واحد تولیدی در زمینه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، 14 واحد تولیدی در زمینه تجهیزات آبیاری تحت فشار، 5 واحد تولیدی در زمینه نهاده‌های کشاورزی، 7 واحد تولیدی در زمنیه خوراک دام و طیور و 6 واحد تولیدی در زمینه تجهیزات دام و طیور محصولات تولیدی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

سروی در مورد شرکت واحدهای تولیدی داخل استانی در این نمایشگاه نیز گفت: تعداد 4 واحد تولیدی از استان اردبیل که 9 درصد فضای نمایشگاه را نیز به خود اختصاص داده‌اند در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه در این است که غرفه بانک کشاورزی در آن دایر خواهد بود و تمامی بهره‌برداران می‌توانند با تکمیل مدارک خود اقدام به دریافت تسیهلات ارزان قیمت بانکی در کمترین زمان ممکن کنند و با انتخاب نوع ماشین آلات مورد نیاز در نمایشگاه تعامل نزدیکی نیز با فروشندگان و عرضه‌کنندگان داشته باشند.

وی اظهار کرد: از تمامی بهره‌برداران و تولیدکنندگان در بخش کشاورزی و دامپروری انتظار می‌رود تا در کنار بازدید از این نمایشگاه از آخرین دستاوردها و فناوری‌های بروز و مکانیزه در صنعت دام و طیور، تجهیزات آبیاری تحت فشار و ادوات دنباله بند کشاورزی آشنا شوند چرا که شکوه  چهاردهمین نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در گرو حضور کشاورزان است.

انتهای پیام/ح

شرکت 50 واحد از 15 استان کشور در نمایشگاه ادوات کشاورزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار