در آستانه عید قربان انجام شد:

توزیع بیش از ۲۶ تن گوشت میان مددجویان ساروی

۲۶ تن و ۴۰۰ کیلو گرم گوشت گوسفندی تازهدر آستانه عید سعید قربان توسط یکی از خیران میان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در ساری، کیاسر و دودانگه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرتضی ناعی مدیر کمیته امداد ساری گفت: در آستانه عید قربان ۲۶ تن و ۴۰۰ کیلو گرم گوشت تازه گوسفندی توسط یکی از خیران میان ۶ هزار و ۶۰۰ مددجوی تحت حمایت در ساری، کیاسر و دودانگه توزیع شد.


وی افزود: گوشت تازه گوسفندی در مجموع به ارزش ۹۲۴ میلیون تومان بین مددجویان تحت حمایت این نهاد به ازای هرخانواده چهار کیلو گرم، در مدت ۴ روز توزیع شد.


ناعی گفت: توزیع اقلام هدیه نوروزی و توزیع مرغ میان خانواد‌های تحت حمایت در ماه مبارک رمضان از دیگر کمک‌هایی است که این فرد خیّر نسبت به مددجویان در ساری داشته است.


مدیر کمیته امداد ساری (۱) افزود:این نهاد در آستانه عید قربان با پیروی از ائمه معصومان (ع) به منظور ترویج فرهنگ انفاق ونیکوکاری برای کمک به نیازمندان آمادگی خود را برای دریافت نذورات قربانی مردم خیرّ به صورت نقدی وغیر نقدی اعلام می‌کند.


وی گفت: مردم نیک اندیش ساری می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #۳*۷*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر خود، در اهدا نذورات قربانی به مددجویان مشارکت کنند.


وی افزود: در ساری ۱۲ هزار و ۴۲۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


توزیع گوشت در آستانه عید قربان میان مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار