لطفیان 'به موازات لبخند' را ساخت

امین طاها لطفیان فیلم کوتاه ' به موازات لبخند ' را پس از 2 روز تصویر برداری، تدوین و صداگذاری در اهواز ساخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین طاها لطفیان، کارگردان این فیلم کوتاه گفت: این فیلم که در ژانر اجتماعی ساخته شده اشاره به نوعی آسیب روانی و تاثیر آن بر ناخودآگاه روابط زناشویی میان زن و مرد دارد.
وی بیان داشت: در رابطه‌های زناشویی که گهگاه بحث و جدل و پرخاشگری بین زوجین صورت می‌گیرد همیشه تاثیراتی که بار روانی منفی را در پی خواهد داشت در عمق وجودی هر 2 شخصیت نهادینه می‌شود، گرچه دراین وضعیت زوجین به طور ناخودآگاه خصومت را کنار گذاشته و آرام می‌گیرند اما همچنان تاثیر این گسیختگی شخصیتی در روح و روان آن ها باقی خواهد ماند .
لطیفیان تصریح کرد: این فیلمنامه سعی بر به تصویر کشیدن این آسیب اجتماعی بر بعد روحی و روانی زن و مرد و تاثیرات منفی به جامانده این پرخاشگری بر شخصیت و تخریب 2 جانبه آن ها دارد که سبب بروز ناهنجاری های بعدی می‌شود.
این کارگردان با بیان اینکه این فیلم کوتاه با حمایت انجمن سینمای جوان اهواز ساخته شده اذعان داشت: عوامل ساخت این فیلم تجربی عبارت از امین طاها لطفیان (نویسنده، تهیه کننده و کارگردان)، هاشم بوعذار و سحر سرکوهکی (بازیگران)، رضا رضائی (تصویربردار و تدوینگر)، محمد مشعلی (صدابردار)، امین طرفی جلالی (صداگذار)، علی لطفیان (عکاس و تصویربردار پشت صحنه) می باشند.
لطیفیان همچنین ساخت فیلم 'سیب شیرین' و مستند 'مینا کاری' را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/گ

به موازات لبخند ساخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار