راه‌اندازی زمین ورزشی در 300 روستای بالای 50 خانوار کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس تفاهم نامه وزارت ورزش، بنیاد مسکن و استانداری 300 زمین ورزشی در روستاهای بالای 50 خانوار استان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  پژمان نیک اقبالی در آیین افتتاحیه سالن یکهزار و 200 نفری ورزشی دهدشت با اشاره به اجرای پروژه‌های ورزشی در سطح استان اظهار داشت: این پروژه‌ها به همت و رقابت مجمع نمایندگان استان برای گرفتن اعتبارات خارج روال عادی بود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مصوب شده بود بر اساس تفاهم نامه بین وزارت ورزش، بنیاد مسکن و استانداری،در 300 روستای بالای 50 خانوار زمین ورزشی احداث شود.

نیک اقبالی، خاطرنشان کرد: از محل ماده 94 و 27 صدم درصد سهم ورزش از بودجه، 27 میلیارد تومان برای ورزش استان در نظر گرفته شده و پروژه‌ها مشخص است.

وی، با اشاره به سفر هیئت دولت به استان، گفت: در این سفر هم توجه خوبی به حوزه ورزش شده است.

این مسؤول، بیان کرد: همه این اقدامات برای شکوفایی استعدادهای ورزشی و ارتقای جایگاه استان رد سکوهای قهرمانی در عرصه بین‌المللی است.

همچنین سید محمدتقی علوی در این مراسم به توجه دولت در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: برای توسعه ورزش همگانی در همه نقاط استان کارهای خوبی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: سالن چند منظوره یکهزار و 200 نفری ورزشی دهدشت از جمله پروژه‌ها است که با زیر بنای 2 هزار متر مربع و اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اجرایی شده است.

وی، راه‌اندازی این سالن را گام مهمی در میزبانی مسابقات ورزشی دانست و ادامه داد: ورزشکاران کهگیلویه طی روزهای اخیر به مقام و سکوهای قهرمانی در مسابقات ملی و فراملی دست یافتند.

انتهای پیام/غ

احداث زمین های ورزشی در روستا ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.