فرمانده سپاه دلفان:

بازسازی واقعه غدیرخم در شهرستان نورآباد

فرمانده سپاه ناحیه دلفان گفت: بسیج ناحیه مقاومت شهرستان دلفان با همکاری تمامی نهاد‌ها و ادارات واقعه غدیر را بازسازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ علی دالوند، فرمانده سپاه دلفان گفت: هرمسئولیتی که به کسی داده می‌شود اضطراب وسختی‌های خودش را دارد و کاررسانه هم یک نوع مسئولیت است که مانند قیچی دولبه عمل می‌کند واین مسئولیت سنگینی است که بردوش اصحاب رسانه می‌باشد.

 

وی ادامه داد: در ایران رسانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند بخصوص در شهر نورآباد با توجه به مشکلات فراوان نیاز به یک وفاق عمومی مدیریتی است تا باکمک اصحاب رسانه مشکلات مردم مورد بررسی قرار بگیرد.

 

وی به بازسازی واقعه غدیر در شهرستان دلفان اشاره کرد و گفت: سپاه ناحیه دلفان با همکاری تمامی نهاد‌ها و ادارات ومسئولان شهرستان واقعه غدیر را همچون سال گذشته با شکوه تمام بازسازی خواهدکرد و هدف ازاین بازسازی حفظ ارزشها، تبیین جایگاه امامت، آشناکردن نسل جوان و نوجوان با این واقعه مهم می‌باشد.

 

سرهنگ دالوند ادامه داد: سپاه دلفان با آماده کردن محیطی مناسب برای حضور مردم و الگوسازی این روز ارزشمند به معرفی سیره نبوی وائمه معصومین و گسترش فرهنگ ولایت و تعمیق هویت دینی می‌پردازد.

 

فرمانده سپاه دلفان گریزی به برنامه‌های دفاع مقدس زد و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های عزیزانی است که از جان خودگذشتند و با همت و ازخود گذشتگی این عزیزان و مدیریت و فرماندهی حضرت امام (ره) یک وجب از خاک ایران اسلامی در دست دشمن نیفتاد.

 

انتهای پیام/م

واقعه غدیرخم در شهر نورآباد بازسازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.