سهل آبادی:

ركود و بهره مركب بانكی ما را بيچاره كرده است/ صنعت حال و روز خوبی ندارد

رئیس خانه صنعت معدن ایران گفت: صنعت وضعیت مناسبی ندارد و شرایط از تعارف گذشته و ركود ما را بیچاره كرده است.

ركود و بهره مركب بانكی ما را بيچاره كرده است/ صنعت حال و روز خوبی نداردبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت معدن ایران در مراسم تكريم و معارفه وزرای صنعت، معدن و تجارت گفت: توجه به تشكل ها و بخش خصوصی یكی از مواردی است كه همواره مورد توجه آقای شریعتمداری بوده است و ایده تشكیل شورای عالی اصناف كشور را ایشان ارائه و اجرایی كردند.

وی تصریح كرد: صنعت وضعیت مناسبی ندارد و شرایط از تعارف گذشته و ركود ما را بیچاره كرده و صادرات آنگونه كه مد نظر رهبری است پیش نمی رود.

سهل آبادی خطاب به وزیر صنعت بیان كرد: باری كه ٤سال پیش در شرایط بسیار بدتر بر دوش آقای نعمت زاده بود امروز بر عهده شما است و هنوز مسیر طولانی برای رسیدن به مقصد مانده است.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران با اشاره به مشكلاتی كه بانك ها برای صنعت ایجاد كرده اند، گفت: بانك ها صنعتگران را راهی زندان می كند و نزول و بهره های مركب ما را بیچاره كرده است و تسهیلات زمانی به دست ما می رسد كه نوشدارو بعد از مرگ سهراب است.

وی خطاب به وزیر صنعت گفت:شما به وزارتخانه ای آمده اید كه ٧٠ سال نفتی اداره شده و رانت ها تعیین كننده بود اما امروز باید فكرها برای آن تصمیم گیری كنند و به نمایندگی از صنعتگران و معدنكاران آمادگی خود را برای كمك كردن جهت بهبود وضعیت صنعت را اعلام می كنم.

سهل آبادی در پایان بیان كرد: از شما به عنوان رهبرصنعتی كشور می خواهم كه بخش خصوص واقعی را به عرصه صنعت بیاورید.

انتهای پیام/

لزوم ورود بخش خصوصی واقعی به عرصه صنعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
جوانان این مردم بدبخت پول ندارند خانه بخرند ! اون وقت الکی میگن در اقتصاد دنیا مقام 16 رو داریم !!!
آخرین اخبار