امیر قربانی در مراسم تشییع شهید گمنام؛

نیرو‌های مسلح ید واحده هستند

فرمانده هوانیروز نیرو‌های مسلح گفت: در کشور ما همه نیرو‌های مسلح ید واحده هستند که این نه فقط برای کشور بلکه برای جهان اسلام افتخار است.

نیرو‌های مسلح ید واحده هستندبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس که صبح امروز(سه‌شنبه ٧ شهریورماه) در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران و جهان اسلام تاکید فرمودند؛ و ما امروز شاهد هستیم که چگونه در ممالک اسلامی شهدا تشییع می شوند.

فرمانده هوانیروز با تاکید بر این موضوع که رویش امروز شهدایی چون شهید حججی به خاطر همین فرموده فرماندهی معظم کل قوا است، تصریح کرد: دشمن تصور می‌کرد، می تواند با فضای مجازی جوانان ما را گمراه کند، اما نسل سوم انقلاب با نثار خون خود نشان داد اتفاق وارونه رخ داده است.

وی گفت: امروز با گذشت سال‌ها زمانی که یک شهید در شهری تشییع می‌شود، شاهد هستیم که عده زیادی در مراسم تشیع پیکر شهدا شرکت می‌کنند و این نشان می دهد انقلاب ما نشأت گرفته از عاشورای امام حسین (ع) است.

فرمانده هوانیروز با بیان اینکه شهدا از هر نیرویی چه ارتش، چه سپاه، چه بسیج و چه نیروی انتظامی افتخار ما هستند، افزود: در کشور ما همه نیرو‌های مسلح ید واحده هستند که این نه فقط برای کشور بلکه برای جهان اسلام افتخار است.

وی گفت: با توجه به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا درباره برگزاری مراسم‌های معنوی این‌چنینی در نیرو‌های مسلح، هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به آن اهتمام ورزیده و این کار را انجام داده است.

امیر قربانی در پایان بیان کرد: ما در پادگان‌های کرمان و کرمانشاه شهدا را تشییع کردیم و امروز در تهران و ان‌شاءالله تا پایان سال در تمام پادگان‌ها این اتفاق رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

تشیع پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار