تمرین پرسپولیسی ها در غیاب مارکو/ حضور مهندس با لباس شخصی

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را صبح امروز سه‌شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال کرد. در این تمرین هفت بازیکن حضور نداشتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرینات سرخپوشان امروز در نوبت صبح دنبال شد. بازیکنان برای این منظور از ساعت 9:30 دقیقه در مجموعه حاضر شدند و تمرین از ساعت 10:05 دقیقه آغاز شد.

6 ملی‌پوش غایبان این تمرین بودند و محسن مسلمان هم که مصدوم است با لباس غیر ورزشی در محل تمرین حاضر بود و کار همبازیان خود را تماشا کرد.

از کادر فنی هم مارکو استیلینوویچ غایب بود و به جای او چوک برنامه بدنی و گرم کردن را هدایت می‌کرد.

تمرین بعد از گرم کردن با پرتاب‌های دست به محوطه جریمه آغاز شد که مهاجمان باید با فریب دادن دروازه‌بان ابتدا با ضربات پا و سپس با ضربات سر گلزنی می‌کردند. این بخش از تمرین برای 15 دقیقه به طول انجامید.

در مرحله بعد 15 دقیقه تمرینات بدنی در برنامه قرار گرفت. پرش، چرخش، استارت و بعد حرکت از بین موانع در این بخش دنبال شد.

پس از آن، بار دیگر تمرینات تاکتیکی در دستور کار بود. ارسال از کناره‌ها و زدن ضربات سر روی سر مدافعان در این بخش مرور شد و در ادامه نیز پرش سه گام، پرس برای سرزنی و انجام حرکات سرعتی به انجام رسید.

گفتنی است؛ سرخپوشان پایتخت بعدازظهر امروز از ساعت 17:30 دقیقه تمرین نوبت دوم خود را انجام خواهند داد و فردا هم در یک نوبت تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام/

تمرین صبح سه شنبه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار