افتخاری تاریخی برای کاراته ایران

براي نخستين بار در تاريخ ۴۷ ساله تاسيس فدراسيون جهانی، كاراته ايران صاحب كرسی در شورای داوری اين فدراسيون شد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سايت فدراسيون كاراته، جواد سليمی رئيس كميته داوران كشورمان و از داوران جهانی كاراته روز گذشته از سوی آنتونيو اسپينوز رئيس فدراسيون جهانی كاراته به عضويت شوراي داوران فدراسيون جهاني درآمد.
شورای داوری فدراسيون جهانی كاراته جدا از 5 عضو هيات رئيسه، داراي 14 عضو است. خاوير اسكالانته از سوئد، هامارا از نروژ به عنوان رئيس و دبير اين كميته فعاليت دارند. فريبا مدنی از آمريكا، پاولند از فرانسه به عنوان معاونين دبير و رولند لوينگر از آلمان بعنوان مشاور كنسول داوری هستند.


اعضای كميته داوری فدراسيون جهانی علاوه بر جواد سليمی از كشورمان، اين نفرات هستند: منصور السلطان از كويت، آرناس از آرژانتين، باكستر از امريكا، كوباس از تركيه، ليم از مالزی، زيتونی از مراكش، موهی از مصر، اورتگا از فرانسه، پانوسيان از استراليا، سان چانگ از ماكائو، تاكاهاشی از ژاپن، ويسبوك از استراليا و ولاسكو از اسپانيا.

اسپينوز روز گذشته در نامه اي به محمدصادق فرجي رئيس فدراسيون كشورمان، با اعلام خبر عضويت جواد سليمي دركميته داوران فدراسيون جهاني برای جواد سليمی در مسئوليت تازه اش آرزوی موفقيت كرد.


متن پيام ارسالی رئيس فدراسيون جهانی بدين شرح است:
جناب آقای صادق فرجی
رئيس محترم فدراسيون ايران
بسیار خرسندم ازاينكه اعلام كنم،هیئت رئيسه فدراسيون جهاني كاراته تصميم گرفته است تا از این تاریخ آقای جواد سليمی را به عنوان عضو شورای داوران فدراسیون جهانی کاراته منصوب نمايد.
لطفا با خرسندی تمام و و آرزوی بهترین ها پيغام و تصمیم ما را به ايشان اطلاع رسانی كنيد.

انتهای پیام/

كاراته ايران پس از ۴۷ سال صاحب كرسی داوری جهان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار