رشد 32 درصدی بازدید از موزه سینما در مقایسه با سال گذشته

آمار بازدید از موزه سینمای ایران، تا پایان مرداد سال 1396 مورد بررسی قرار گرفت و رشد 32 درصدی را نشان داد.

رشد 32 درصدی بازدید از موزه سینما در مقایسه با سال گذشتهبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موزه سینما؛ آمار حضور علاقه‌مندان در موزه سینما با سه شاخص بازدید از تالارهای موزه، تماشای فیلم های روز سینما در دو سالن سینما فردوس و سینماتوگراف و مراجعه کنندگان به فضای باز موزه سینما، تا پایان مرداد سال 1396 مورد بررسی قرار گرفت که این آمار نسبت به 6 ماه نخست سال گذشته، رشد 32 درصدی دارد.

بنا بر آمار به دست آمده که عمدتاً بر تعداد بلیت فروخته شده تالارهای موزه و سالن های سینما مبتنی است، میزان حضور مخاطب رشد 30 تا 32 درصدی داشته است.

بنا بر این گزارش، میزان حضور علاقه‌مندان به بازدید از مجموع تالارهای موزه سینما تا پایان مرداد سال جاری، 21 هزار و 718 نفر بوده است. این درحالی است که این تعداد در 6 ماه نخست سال گذشته، 16 هزار و 489 نفر بوده است.

همچنین آمار حضور و تماشای فیلم‌های روز توسط مخاطبان سینمای ایران در دو سالن سینما فردوس و سینماتوگراف از آغاز امسال تا پایان مردادماه، 126 هزار و 720 نفر بوده است. در حالی که تعداد مخاطبان در نیمه اول سال گذشته 97 هزار نفر بود.

یکی از شاخص‌های مورد ارزیابی برای حضور علاقه‌مندان به موزه سینما، استفاده از فضای محیطی موزه توسط علاقه‌مندان است که این آمار در نیمه اول سال 1395 ، رقمی معادل 50 هزار نفر بوده است. این در حالی است که همین حضور تا پایان مرداد سال جاری مورد ارزیابی قرار گرفت که آمار 66 هزار نفری، نشان رشد 32 درصدی است.

در بررسی آمار به دست آمده از میزان حضور مخاطب در سال جاری در موزه سینما و استفاده از بخش های مختلف، علاوه بر در نظر گرفتن مخاطب عام سینما در روزهای پر بازدید، برگزاری برنامه‌های فرهنگی متعدد در موزه سینما با مشارکت گروه سینمایی هنر و تجربه، موسسه رسانه های تصویری و سایر مراکز زیر مجموعه سازمان سینمایی نیز لحاظ شده است.


انتهای پیام/

 

آمار بازدیدکنندگان موزه سینما در سال جاری اعلام شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.