مدیرکل دفتر اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی:

۳۰ هزار تبعه خارجی از طریق ایران به راهپیمایی اربعین اعزام می‌شوند

عجمی گفت: پیش بینی می شود امسال همزمان با اربعین حسینی 30 هزار تبعه خارجی از این استان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عراق اعزام شوند.

۳۰ هزار تبعه خارجی از طریق ایران به راهپیمایی اربعین اعزام می‌شوندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد عجمی» مدیرکل دفتر اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود امسال همزمان با اربعین حسینی 30 هزار تبعه خارجی از این استان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عراق اعزام شوند.

مدیرکل دفتر اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: سال گذشته 25 هزار تبعع خارجی از خراسان رضوی به سفر عتبات عالیات اعزام شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر اعزام اتباع خارجی مقیم خراسان رضوی، 45 هزار نفر از اتباع افغانستان نیز پارسال به صورت ترانزیت از طریق مرز دوغارون وارد ایران شده و به سمت عراق حرکت کردند. امسال نیز برای استقبال از این افراد تمهیداتی صورت گرفته است.

۳۲۰هزار تبعه خارجی در استان خراسان رضوی سکونت دارند. از این تعداد 250 هزار نفر دارای کارت اقامتی معتبر هستند، شهر مرزی تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد و در جوار مرز افغانستان قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.