نورافکن: ما نهایت تلاش خود را بکار می گیریم تا رکوردمان را حفظ کنیم

هافبک تیم ملی فوتبال که برای نخستین به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان جهت حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی دعوت شده ، گفت:تمام تلاشمان را برای حفظ رکود تیم ملی بکار می گیریم.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان   و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وی که همانند روزبه چشمی، یکی از بازیکنان ایرانی است که عملکرد مهمی در تیم ملی جوانان ایران داشته و هم اکنون به بالاترین رده تیم ملی ایران جهت بازی برابر کره جنوبی و سوریه دعوت شده است، گفت: این یکی از مهمترین گام های من برای موفقیت در دوران بازیگری ام است.


نور افکن گفت: اکنون فرصت هماهنگی، کسب تجربه در تیم ملی فوتبال بزرگسالان برایم فراهم شده و تمام سعی خود را برای کمک به رکورد بسته نگاه داشتن دروازه تیم ملی (عدم شکست و عدم دریافت گل) بکار خواهم بست.


وی در ادامه بیان کرد: این یکی از مهمترین گام های من برای موفقیت در دوران بازیگری ام است تا خود را هماهنگ و به تیم ملی کشورم کمک کنم. همانگونه که کارلوس کی روش از پیش اعلام کرده ما این هدف را داریم که رکودمان را حفظ کنیم و هیچ گلی را دریافت نکرده و هیچ شکستی را در مرحله انتخابی متحمل نشویم و با حداکثر تلاش خود سعی می کنیم که این امر اتفاق افتد.


وی در پاسخ به این سوال که به عنوان یکی از جوان ترین بازیکنان حاضر در اردو است، شرایط فوتبال ایران را در این لحظه چگونه ارزیابی می کند، گفت: پس از ورود کارلوس کی روش ما بازیکنان جوان بیشتری را در تیم ملی و در اروپا می بینم. این حقایق نشان دهنده تحولی است که نه تنها در فوتبال ایران بلکه به طور کلی در تمام کشور رخ داده است.


نورافکن گفت: بدون شک تمرینات و کارهایی که در سال های گذشته انجام شده، ما را به این نقطه رسانده است و ما این فرصت را هم اکنون داریم که در یک جام جهانی دیگر حضور داشته باشیم و من اعتقاد دارم که تیم ملی آماده رویارویی در جام جهانی را دارد.
وی در پایان درباره هدف اصلی اش در دوران بازیگری گفت: هم اکنون بزرگترین هدف من بودن در تیم ملی، حضور در جام جهانی و صعود به مرحله دوم از مسابقات است.

انتهای پیام/

اظهارات نورافکن درباره تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.