رئیس پلیس استان بوشهر:

۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در تانکر حمل گاز در دیلم کشف شد

رئیس پلیس استان گفت: پودر و قرص نیروزا، گردو و البسه قاچاق به ارزش ۲۴ میلیارد ریال که در یک دستگاه کشنده تانکر حمل گاز به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود توسط نیروی انتظامی دیلم کشف شد.

۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در تانکر حمل گاز در دیلم کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران، با رصد اطلاعاتی و انجام عملیاتی هماهنگ یک باند واردات و توزیع کننده کالای قاچاق را که حجم قابل توجهی پودر و قرص نیروزا را به صورت قاچاق وارد کشور و با استفاده از تانکر حمل سوخت قصد داشتند از استان خارج کنند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی بیان داشت: تحرکات قاچاقچیان به صورت لحظه ای رصد شد و نهایتا یک دستگاه تانکر توسط ماموران متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت. راننده با ارائه یک برگ نامه اداری مبنی بر تاییدیه گاز پروپان، اعلام داشت که تانکر دارای سوخت از نوع گاز است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با بررسی دقیق، متوجه تغییر ظاهری بدنه تانکر شده و برای بررسی بیشتر آن را به مقر انتظامی منتقل کردند، اضافه کرد: پس از بازرسی تانکر، انواع کالای قاچاق شامل، 574 هزار قرص نیروزا، 1442 کیلوگرم پودر نیروزا، 625 کیلوگرم گردو، 70 هزار حلقه "دی وی دی" و 7500 ثوب لباس کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پس از تخلیه بار، یک عدد سیلندر گاز در قسمت انتهای مخزن برای فریب ماموران که نشان دهنده پر بودن مخزن تعبیه شده بود، اضافه کرد: راننده متخلف دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند ادامه دارد.

سردار خلیل واعظی گفت: با توجه به نظر کارشناس ارزش مالی این محموله معادل 24 میلیارد برآورد شده است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.