فرماندار بافق گفت: ۸۵ طرح در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای کارمند شهرستان گفت: هفته دولت و دهه فجر در کشور ایران اسلامی، برجسته است و مردم انتظار دارند بدانند دستاورد دولت در این مقاطع چه بوده است.

زاده رحمانی با بیان اینکه از دهه فجر تا هفته دولت ۸۵ طرح تکمیل شده است عنوان کرد: طرح ها ازطرف بخش های دولتی، تعاونی و خصوصی آماده بهره برداری شده است.

زاده رحمانی با اشاره به برگزاری مراسم کلنگ زنی برای چهار طرح در هفته دولت بیان کرد: ساختمان اداری شرکت گاز، مرکز جامع سلامت شماره ٢ شهری زیر نظر شبکه بهداشت، کنار گذر جنوبی به طول ۱۷ کیلومتر و پیست اسب سواری از جمله طرح هایی است که ساخت و ساز آن با سرعت ادامه پیش خواهد رفت.

وی همچنین با اشاره به افتتاح ۷ طرح در حوزه ورزش و جوانان گفت: اعتبار این طرح ها ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است که تعدادی از آن روز پنج شنبه با حضور استاندار به بهره برداری می رسد و تعدادی از آن نیز با حضور وزیر یا یکی معاونین وزیر ورزش و جوانان در ماه آینده افتتاح می شود.

زاده رحمانی اشاره ای نیز به افتتاح چهار طرح در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان عنوان کرد: دو طرح آن با حضور مقام عالی وزارت در هفته های آتی افتتاح و دو طرح دیگر نیز توسط استاندار به بهره برداری می رسد.

فرماندار بافق همچنین از کلنگ زنی ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۲ خبر داد و تصریح کرد: در حوزه راه آهن نیز ۲ طرح با مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نصب و راه اندازی سیستم علائم الکتریکی ایستگاه مبارکه و بهسازی ساختمان اداری بافق مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه مخابرات نیز ۹ طرح با اعتبار ۸۹۲ میلیون تومان افتتاح می شود خاطر نشان کرد : دو طرح در حوزه میراث فرهنگی افتتاح با اعتبار ۱۱۰ میلیون تومان و دو طرح نیز کلنگ زنی آن انجام می شود.

فرماندار بافق افزود: در حوزه راه و شهرسازی ۶ کیلومتر از محور بافق - یزد زیر بار ترافیکی می رود و محورهای روستایی همسک به طول ۷ کیلومتر، جوزی ۳ کیلومتر، راه دسترسی آبادیهای حومه شهر شامل نخلکاران، فردوس، انصار، باهنر به طول ۱۶ کیلومتر که جمع اعتبارات این حوزه نیز ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

زاده رحمانی با اشاره به مزیت اجراي چیپسیل از لحاظ سرعت و سهولت کار در محور قديم یزد -بافق عنوان کرد: این طرح به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

فرماندار بافق همچنین از هزينه كرد ۱ میلیارد و صد میلیون تومان در حوزه آب شرب روستایی خبر داد و یادآور شد: با افتتاح خط دوم مجتمع کوشک و گزستان ۱۷ روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

وی اشاره ای نیز به طرح های حوزه شهرداری داشت و خاطر نشان کرد: ۵ طرح شامل پارک بانوان، زمین چمن خیابان مهدیه و چند طرح عمرانی و فرهنگی حوزه شهری نيز با اعتباری نزدیک به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسند.

زاده رحمانی همچنین با بیان اینکه ۹ طرح در حوزه کارخانجات تعمير لوكوموتيو با اعتبار ۸۳۲ میلیون تومان به بهره برداری می رسد عنوان کرد: به منظور ساخت ساختمان بخشداری نیز ۲۵۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح ۹طرح در بخش کشاورزی و ٢٥ طرح در حوزه دهیاری ها گفت: در مجموع این دو بخش دو میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ ی

۸۵ طرح در هفته دولت دربافق آماده بهره برداری است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار