بازدید سردار منتظرالمهدی از پشت صحنه سریال «نوار زرد»

مديران ناجا از پشت صحنه سريال پليسی «نوار زرد» به كارگردانی پوريا آذربايجانی بازدید کرد.

بازدید سردار منتظرالمهدی از پشت صحنه سریال «نوار زرد»به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا روز سه شنبه هفتم مرداد ماه با حضور در لوکیشن  سريال پليسی «نوار زرد» به كارگردانی پوريا آذربايجانی و تهيه كنندگی محمدرضا شفيعی از پشت صحنه این مجموعه بازدید کرد و امیر آقایی، امید روحانی و محسن بهرامی به عنوان بازیگر حضور داشتند.

در حاشیه این بازدید سردار منتظرالمهدی گفت: سریال «نوار زرد» در ۲۰ قسمت از ۱۴ مهر در شبکه دو سیما پخش خواهد شد. بازیگران و عوامل قابل قبول هستند چراکه تهیه کننده چندین کار برای ناجا انجام داده اند‌ و ناجی هنر نیز قبل از تولید مخاطب شناسی می کند و آثار را می سازد.

مقیمی رییس پلیس آگاهی نیز در جمع عوامل با اشاره به موضوع داستان این سریال گفت: میخواهم به این نکته توجه کنم که چرا در سریال های پلیسی همسر پلیس ها فوت کرده یا طلاق گرفته اند بلکه آنها افراد خانواده دوست هستند پس بهتر است به این موضوع توجه شود و روحیه پلیس را خشن نشان ندهد.

پوریا آذربایجانی کارگردان سریال «نوار زرد» اظهار داشت: نوار زرد اولین سریال تلویزیونی من است که تجربه نسبتا جذابی برایم شده است. این سریال کاراکتر سیاه و سفید ندارد چراکه کاراکتر اصلی ما که امیر اقایی نقش آن را بازی می کند شخصیت بدون اشکال و سفید نیست و انتخاب این شخصیت شاید بعدها مشکلاتی بیشتر از جانب پلیس مطرح شود.

آذربایجانی درباره فیلمنامه «نوار زرد» اظهار کرد: آن فرمول هایی که باید برای جذابیت و خوش ساخت شدن آثار رعایت شود از سوی نویسنده اتفاق افتاده است و نتیجه کار مثبت خواهد شد. البته در بخش هایی به فراخور موقعیت کار بازنویسی هایی صورت می گیرد اما خروجی کار به عقیده من مثبت خواهد بود.

ژانر سریال «نوار زرد» جنایی _ پلیسی است و کریم لک زاده آن را در ۲۰ قسمت به نگارش در آورده است.

در خلاصه داستان «نوار زرد» آمده است: سرگرد گره پرونده های جنایی را باز می کند در این میان به پرونده ای برمیخورد که کشف واقعیت پای زندگی شخصی اش را به میان میکشد…

امیر آقایی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش یک سرگرد پلیس را بر عهده دارد همچنین بهاره کیان افشار، سیروس گرجستانی، قاسم زارع، کمند امیر سلیمانی، محسن بهرامی و… از بازیگران اصلی سریال « نوار زرد » هستند.

این مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم سریال شبکه دو و موسسه ناجی هنر است و برای پخش در مهر ماه مصادف با هفته ناجا تهیه و تولید خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار