آیت الله رییسی دردیدار با علما و روحانیون شیعه و سنی سیستان و بلوچستان

وحدت علمای شیعه و سنی عامل پیشرفت سیستان و بلوچستان است

تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم ضرورت حفظ وحدت شیعه و سنی در همه زمینه ها خصوصا در بحث تبلیغ دین تاکید کرد.

وحدت علمای شیعه و سنی عامل پیشرفت سیستان و بلوچستان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت الله رییسی  تولیت آستان قدس رضوی گفت: روحانیون شیعه و سنی در کسوت دین و بصیرت آفرینی، علما، مرزبانان دین و ارز‌ش‌های الهی باید تهدیدها و فتنه‌ها را بشناسند.

آیت الله  رئیسی افزود: دگر خواهی در پرتو خداخواهی است، رابطه انسان با خدا اول و رابطه انسان با دیگران هر دو مهم است.

وی ادامه داد: روحانیون شیعه و سنی در کسوت دین و بصیرت آفرینی، علما، مرزبانان دین و ارز‌ش‌های الهی باید تهدیدها و فتنه‌ها را بشناسند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمنان وحدت شیعه و سنی را نمی‌خواهند، راهبرد آنها در راستای تفرقه و راهبرد ما در کشور ایجاد وحدت و اخوت بیشتر بین اقوام و مذاهب مختلف است.

این مسؤول ادامه داد: برای پیشبرد کشور نیازمند وحدت و انسجام ملی هستیم، سیره امام رضا (ع) و سایر امامان معصوم در راستای وحدت و عدالت اجتماعی بوده و آنها بهترین راهنمای ما برای حفظ وحدت هستند.

وی بیان کرد: گره گشایی از زندگی دیگران، دگر خواهی بسیار مهم و ارزشمند است که همواره مورد تاکید ائمه معصوم بوده است.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: توجه به دیگران و دگرخواهی در پرتو خداخواهی سرلوحه همه انسان‌هها باید قرار داشته باشد، فقر زیبنده نظام اسلامی نیست.

رئیسی افزود: باید از ظرفیت‌های خدادادی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی برای تولید کار و اشتغال تلاش کرد، تا زندگی مردم رونق پیدا کند و فقر در جامعه زوده شود.

دولت مردان  12 توصیه رهبری انقلاب را سرلوحه کار قرار دهند

وی با اشاره بر 12 محور و توصیه اصلی که مقام معظم رهبری تشریح کردند، گفت: دولت مردان این 12 توصیه رهبری انقلاب را سرلوحه کار قرار دهند تا رونق اقتصادی مردم را شاهد باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به مسؤولان ادامه داد: شهدای ما قبل از اینکه شهید باشند، کریم هستند، باید قبل از اینکه دارا باشید بخشنده باشید، باید دستگیر و کمک حال مردم باشید.

وی گفت: باید از ظرفیت جوانان در تولید کار و اشتغال ایجاد کرد: علما رمز مصون سازی انقلاب هستند، نگهبانان فکر و اندیشه جامعه هستند باید با تمام وجود از فکر و اندیشه و اخلاق و ارزش‌های الهی مراقبت‌ شود.

هجوم دشمن بسیار سهمگین است، باید بسیار هوشیار بود و ازارزش‌ها دفاع کرد و جز پناه بردن به دین راهکاری وجود ندارد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار