افتتاح دو طرح گردشگری درماکو

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از افتتاح دو طرح گردشگری در شهرستان ماکو خبر داد.

افتتاح دو طرح گردشگری درماکوبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛با حضور مسئولین شهرستان ماکو دوطرح گردشگری در  شهرستان ماکو به بهره برداری رسید.
حسین امامی معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در آئین افتتاح یکی از این طرح ها که یک باب مهمان پذیر بود، گفت: امکانات و تجهیزات این مهمان پذیر برطبق استاندارد‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بررسی شده و درجه بندی می شود.
حسین امامی اضافه کرد: پروانه بهره برداری این واحد موقتی بوده و شش ماه اعتبار دارد و در طول این شش ماه توسط شرکت استاندارد سازی درجه بندی شده و درجه آن براساس اعلام درجه شرکت خواهد بود.
وی ادامه داد:این مهمان پذیر  با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده و دارای ۱۰ باب اتاق بوده و برای ۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
لازم به ذکر است،یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در ماکو افتتاح شد؛ این دفتر خدمات مسافرتی، با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ۴ نفر شغل ایجاد کرده است.

انتهای پیام/م

دو طرح گردشگری درماکو افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.