برگزاری دعای عرفه در 6 بقعه متبرکه همدان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری دعای عرفه در 6 بقعه متبرکه شهرستان همدان خبر داد.

برگزاری دعای عرفه در 6 بقعه متبرکه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام حسینی ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری دعای عرفه در تمام بقاع شاخص همدان خبر داد و افزود: برنامه ویژه روز عرفه اداره اوقاف و امور خیریه همدان در آرامستان باغ بهشت و امامزاده عبدالله برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع)، امامزاده یحیی(ع)، امامزاده فرزند علی(ع) و امامزاده اسماعیل(ع) دعای روز عرفه برگزار می‌شود، گفت: در 6 بقعه متبرکه شهرستان همدان به همراه آرامستان باغ بهشت دعای عرفه برگزار خواهد شد.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه مراسم دعای کمیل در تمام آستان مفدس امامزادگان در شب عرفه برگزار می‌شود، افزود: طی شب عرفه مراسم مداحی و دعا و راز و نیاز با خدا در بقاع متبرکه شاخص همدان در برنامه است.

  وی با اشاره به اینکه در روز عید غدیر مراسم ویژه‌ای در آستان مقدس امامزادگان برگزار خواهد شد و از سادات همدان دعوت شده که در این مراسم حضور داشته باشند، افزود: در روز عید غدیر سادات پیشکسوت در آستان مقدس امامزادگان حضور خواهند داشت و مردم به دیدار آنها خواهند آمد.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به برگزاری مراسم مولودی‌خوانی و سخنرانی در آستان امامزادگان شهرستان همدان در روز عید غدیر،  خاطرنشان کرد: در 6 بقعه شاخص همدان مراسم روز عید غدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ش

برگزاری دعای عرفه در 6 بقعه متبرکه همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.