برترین های شطرنج جام ابن سینا معرفی شدند

قهرمانان چهاردهمین دوره رقابت های شطرنج 'اوپن ابن سینا' معرفی شدند.

برترین های شطرنج جام ابن سینا معرفی شدندبه گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، اختتامیه رقابت های شطرنج بین المللی ابن سینا همدان با معرفی نفرات برتر با حضورمدیر کل ورزش و جوانان، شطرنج بازان و مسئولین برگزار شد.

منعم در این مراسم ضمن تقدیر از عوامل اجرایی این مراسم گفت: برپایی این میزبانی ها به توسعه و اعتلای ورزش استان کمک به سزایی دارد و وجود استادان بزرگ شطرنج نظیر قائم مقامی باعث خیر و برکت برای شطرنج بازان استان خواهد بود.

وی با گرامیداشت هفته دولت گفت: به لطف و تلاش و کوشش مجموعه ای که در این برنامه حضور داشتند همچنین نهاد هایی که با حسن نیت در برپایی این مراسم به ما کمک کردند توانستیم چهارمین دوره مسابقات بین المللی اوپن ابن سینا را برگزار نماییم و ضمن تشکر از همه کسانی که یاری دهنده ورزش استان بوده اند بتوانیم در جهت رشد ورزش گام های موثر برداریم .

در پایان وی افزود :به حمدالله از ابتدای امسال تا کنون ما 35 میزبانی داشتیم و از 8 شهریور نیز میزبان مسابقات قهرمانی کشور گلف هستیم که این میزبانی ها سبب رشد ورزش در استان خواهد شد.

نتایج به شرح زیر است:


استانیسلاو بوگدانوویچ (Bogdanovich Stanislav) استاد بزرگ شطرنج اوکراین قهرمان جدول اساتید A شد.
این شطرنج باز اوکراینی با هشت امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد، احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان نیز با 6.5 امتیاز دوم شد و مسعود مصدق پور با همین تعداد امتیاز و پوئن شکنی کمتر در جای سوم قرار گرفت.

همچنین اصغر گلی زاده با 6.5 امتیاز چهارم و همایون توفیقی با همین تعداد امتیاز پنجم شد.

الکسی شیروف (Shirov Alexei) استاد بزرگ شطرنج لتونی و قهرمان دوره گذشته نیز ششم شد.

در جدول گروه B نیز که در یازده دور برگزار شد، فرزین رضایی با 9 امتیاز قهرمان شد، آروین عادلی با همین تعداد امتیاز و پوئن شکنی کمتر مقام دوم را کسب کرد و مهدی نیکوکار نیز با 9 امتیاز در سکوی سوم قرار گرفت.

به نفرات برتر این رقابت ها جوایز نقدی اعطا شد.

چهاردهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا با 321 شطرنجباز به میزبانی سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

قهرمانی شطرنج باز اوکراینی در جام بین المللی شطرنج ابن سینا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار