رئیس شورای اسلامی شهر جم:

هنرمندان جمی حمایت می شوند

رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: شورای شهر از چاپ آثار مکتوبی که به معرفی شهرستان کمک کند حمایت خواهد کرد.

هنرمندان جمی حمایت می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحسین اکسیر اظهار داشت: شهرستان جم دارای پیشینه‌ غنی فرهنگی است و زمینه‌ فعالیت های فرهنگی و ادبی به خوبی فراهم است و شورای اسلامی شهر جم در کنار نویسندگان، هنرمندان و پژوهشگران است تا زمینه‌ توسعه‌ کمی و کیفی این فعالیت‌ها فراهم شود. به زودی کمیسیون فرهنگی با استفاده از نخبگان و صاحبنظران این حوزه تشکیل شده و زمینه‌ استفاده از نظرات کارشناسی در تصمیم‌گیری‌ها فراهم می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، تدوین تقویم فرهنگی و سند چشم‌انداز فرهنگی – اجتماعی شهرستان را ضروری خواند و گفت: هویت‌بخشی به جامعه جز با زبان فرهنگ و هنر ممکن نخواهد بود که این مهم به دست اهالی فرهنگ وهنر رقم خواهد خورد.

رئیس شورای اسلامی شهر جم بر لزوم حمایت از رسانه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: باور داریم که توسعه، منهای رسانه ممکن نخواهد بود و از این رو باید زمینه‌ فعالیت بی‌دغدغه و حرفه‌ای خبرنگاران و اصحاب رسانه را فراهم کرد. شورای اسلامی شهر جم همچنین آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران را دارد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.