سازمان حمایت اعلام کرد:

توزیع گسترده گوشت تنظیم بازار در آستانه عید قربان

سازمان حمایت از مصرف کننده در آستانه عید قربان دست به توزیع گوشت در تمامی میادین تره بار،فروشگاه ها و صنوف مربوط زده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،داوود موسوی ،معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد : براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار با همکاری وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن وتجارت ، شرکتها و سازمانهای تابعه ، اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، انجمن بسته بندی مواد پروتئینی کشور و سازمان میادین میوه و تره بار ، توزیع گوشت بسته بندی وارداتی ، به صورت تک نرخی و بدون محدودیت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین عرضه می گردد.

به گفته این مقام مسئول ؛ هر کیلوگرم ران بسته بندی 43 هزار تومان ، سردست (شامل ماهیچه ، ماهیچه پلویی ، خورشتی ، کف دست ) هر کیلوگرم 42 هزارتومان ، راسته با استخوان بسته بندی کیلویی 35 هزار تومان ، گردن بسته بندی کیلویی 35 هزار تومان ، و قلوگاه بی استخوان بسته بندی کیلویی 25 هزار تومان فروخته می شود.

سیدداود موسوی افزود : براساس آخرین برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده کلیه واحدهای بسته بندی صرفا نسبت به تولید و عرضه این اقلام و با قیمت های فوق الذکر و به صورت یکسان اقدام نمایند.

این در حالیست که گوشت گوسفندی فله به صورت شقه ،نیم شقه ران و سردست نیز با قیمت های مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، واحدهای صنفی منتخب و نیز غرف میادین کماکان عرضه می گردد .

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت خاطرنشان کرد : گوشت‌های وارداتی تحت نظارت سازمان دامپزشکی (از مرحله خرید دام، کشتار تا واردات و بسته‌بندی) عرضه شده و نظارتهای مستمر درخصوص حفظ موازین بهداشتی و سلامت در مراحل مختلف معمول می‌گردد.

موسوی‌ با‌ اعلام‌ این‌ مطلب‌،اضافه کرد : براساس هماهنگی به عمل آمده قیمت هر کیلوگرم نیم شقه ران 34000 تومان، نیم شقه سردست 32000 تومان و شقه کامل 33000 تومان می‌باشد

موسوی تاکید کرد : تمامی واحدهای صنفی موظف به رعایت قیمت تعیین شده بوده و هموطنان نیز در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه می توانند از طریق شماره تلفن 124 به دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استانها در سراسر کشور اطلاع دهند تا اقدام قانونی لازم در مورد آن صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظارت بر بازار گوشت در آستانه عید قربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار