همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی ،زمین چمن روستای ونارچ به بهره برداری رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛در ادامه برگزاري جلسات شواري اداري استان که به مناسبت گراميداشت فرارسيدن هفته دولت و ياد شهيدان رجايي و باهنر در بخش هاي تابعه به انجام مي رسد، عصر ديروز سه شنبه هفتم شهريورماه اين جلسه در شهر کهک و با حضور استاندار، مدير کل ورزش و جوانان و مسؤولان و مديران استاني برگزار شد.

 برهمين اساس و بعد از اتمام شوراي اداري استان در مراسمي که از سوي اداره کل ورزش و جوانان استان قم تدارک ديده شده بود، زمين چمن مصنوعي روستاي ونارچ به بهره برداري رسيد.

 زمين چمن مصنوعي روستاي ونارچ با حضور استاندار، فرماندار، مدير کل ورزش و جوانان و جمعي ديگر از مسئولين استان قم افتتاح و به بهره برداري رسيد.

 حسن عابدي گفت:در سخنان خود در اين مراسم با طرح اين مطلب که سرانه ورزشي در بخش کهک به دو متر و 40 سانتيمتر رسيده ، زمين چمن مصنوعي شهداي شهر کهک با 300 ميليون تومان اعتباري که براي آن در نظر گرفته شده است تا پايان سال جاري به اتمام خواهد رسيد و در اختيار عموم قرار خواهد گرفت.

وي ادامه داد:با طرح اين مطلب که 50 ميليون تومان بابت تعمير کف پوش سالن سرپوشيده روستاي سلم اختصاص داده شده، براي تاسيس و ساخت زمين چمن روستاي خورآباد 220 ميليون تومان اعتبار اختصاص داده شده که اين مکان ورزشي طي چند ماه آينده به بهره برداري خواهد رسيد.

مدير کل ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت:هزينه‌ي فنس کشي و محصور کردن زمين چمن مصنوعي روستاي خاوه را 50 ميليون تومان، ساخت خانه جوانان شهر کهک و دستجرد در دستور کار قرار دارد که محل تامين اعتبار اجراي آن از محل 27 صدم درصد ماليات بر ارزش افزوده و 500 ميليون تومان است که تا پايان سال 96 انجام خواهد شد.

عابدي تصريح کرد: با اشاره به اين موضوع که در طول سال هاي 95 و 96 هشت خانه ورزش روستاي در سطح استان قم راه اندازي و تجهيز شده است هر دهياري بتواند مکاني را در روستا در اختيار اداره کل قرار بدهد ما در مجموعه اداره کل آمادگي اين را داريم که آنرا به وسايل و ادوات ورزشي تجهيز کنيم.

انتهای پیام/ح

افتتاح زمین چمن روستای ونارچ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار