به کارگیری ۲۵۰ نیروی پلیس افتخاری در طرح ساماندهی دریا

۲۵۰ نیروی پلیس افتخاری در طرح ساماندهی دریا در سواحل مازندران به کار گرفته می‌شوند.

سرهنگ نوروز علی شالیکار معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است که با احساس مسئولیت و مشارکت همه آحاد جامعه و با بهره گیری از ظرفیت‌ های مردمی در توسعه امنیت داخلی به دست می‌ آید.

وی با بیان اینکه پلیس افتخاری نمادی از مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت اجتماعی است، افزود: یکی از ارکان مسلم امنیت به عنوان یک پدیده اجتماعی، مشارکت اقشار مختلف جامعه در حفظ، گسترش، استمرار و تعامل فعال آنان در حوزه‌ های امنیتی است.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: از مهمترین راهبرد‌های نیروی انتظامی در استفاده از مشارکت‌ های مردمی و توسعه نظم و امنیت عمومی، جذب پلیس افتخاری از بین شهروندان است.

سرهنگ شالیکار با اشاره به کارگیری بیش از ۲۵۰ نیروی پلیس افتخاری در سواحل دریا در شهرستان‌های استان، افزود: تقویت توان، تحرک و پویائی ناجا، افزایش جامعه محوری پلیس و فعالیت‌های پیشگیرانه مناسب با محدوده‌های هر حوزه استحفاظی را از مهمترین اهداف نیروی انتظامی در جذب و استفاده از پلیس‌ های افتخاری برشمرد.

انتهای پیام/ م

جذب پلیس افتخاری در طرح ساماندهی دریا در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.