راهیابی به جشنواره ملی هنر‌های تجسمی جوانان

آثار چهار نفر از هنرمندان چهارمحال و بختیاری به بیست و چهارمین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی جوانان در کرمان راه یافت.

راهیابی به بیست و چهارمین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی جوانانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آثار امین فتاحی در رشته طراحی، سیده مریم هاشمی در رشته تصویرسازی، فاطمه نصر در رشته تصویرسازی و پریسا مهدوی در رشته پوستر از استان چهارمحال و بختیاری به بیست و چهارمین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی جوانان در کرمان راه یافت.

بیست و چهارمین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی جوانان، ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه جاری، با حمایت مرکز هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان و موسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر، و با هدف رقابت خلاقیت‌های هنری، ارتقای سطح تخصصی هنرجویان، و شناسایی، تربیت و معرفی جوانان متعهد در کرمان برگزار می‌شود.

این جشنواره شامل رشته‌های ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، حجم (آهن، گچ، گل و سفال)، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور (کارتون، چهره)، نقاشی، نگارگری (نگارگری، گل و مرغ، تذهیب) و هنر جدید (ویدیو آرت، چیدمان و ...) است.

به ۳ نفر برتر در هر رشته (بدون رتبه بندی) مبلغ ۲۵ میلیون ریال جایزه و لوح افتخار، و به کلیه شرکت کنندگان در جشنواره، گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

اسامی پذیرفته شدگان در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.yafestival.ir قابل دریافت است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار