علامتی مطرح کرد؛

اتحادیه انجمن‌های اسلامی همیار و همراه دولت است

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همزمان با هفته دولت گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی در راستای اهداف تعلیم و تربیت همیار و همراه دولت است.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی در راستای اهداف تعلیم و تربیت همیار و همراه دولت استبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید شاهد تحولات اجتماعی ارزنده و مثبتی هستیم که جا دارد همگان به ویژه دانش‌آموزان که سهم مهمی در بهره‌برداری و به نتیجه رساندن آن داشته بدان توجه ویژه ای کنند.

علامتی خاطر نشان کرد: آغاز هفته دولت است که با یاد شهیدان آموزش و پرورش شهید رجایی و شهید باهنر که هر 2 از دل آموزش و پرورش روییده و مایه مباهات همه دانش پژوهان‌اند مزین گشته و انتظار می‌رود در فصل نوین حرکت خود و به یاری خداوند موفقیت بیشتری جهت تامین اهداف انقلاب بزگ اسلامی و امام راحل خمینی کبیر(ره) و منویات مقام معظم رهبری کسب کنند.

اجرای سند تحول بنیادین دغدغه اصلی مسئولان وزارت آموزش و پرورش است

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در این میان توجه ویژه به سند راهبردی تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای دقیق و هوشمندانه آن از طریق همه کارکنان آموزش و پرورش کشور افتخاری است که در این برهه تاریخی نصیب نظام مقدس ما شده است. در فضای جدید دغدغه اصلی مسئولان این وزارتخانه باید اجرای دقیق این سند باشد.

دبیرکل اتحادیه گفت: در پایان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در راستای اهداف مقدس تعلیم و تربیت اعلام می‌دارد که همیار و همراه هیئت دولت باشد و با توجه به اهداف اجتماعی و تربیتی این اتحادیه در تحقق سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش همه تلاش خویش را به کار می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار