مهاباد؛

افتتاح هشت طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در بوکان

فرماندار بوکان: هشت طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با بیش از 34 میلیارد ریال هزینه در بوکان در 2 بخش مرکزی و سیمینه افتتاح شد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، جمال خسروی دراین خصوص افزود: در بخش مرکزی بوکان 2 طرح انتقال آب با لوله به روستاهای سر باغچه و گندمان با اعتبار 50 هزار و 56 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه هزینه شده است .افتتاح هشت طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در بوکان


وی ادامه داد: با اجرای این طرح ها برای 48 نفر به طور مستقیم و 144 نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده و تعداد خانوار بهره مند از این طرح ها 48 نفر می باشد.


خسروی افزود: در بخش مرکزی بوکان 2 دهنه پل روستایی در روستاهای 'نیسک آباد' و 'موسی' به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح ها از محل درآمد های بخشداری مبلغ 828میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.


وی گفت: در آخرین روز از هفته دولت در این بخش طرح اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوسه با اعتبار سه هزار و 800 میلیون ریال به بهره بردری رسید.


فرماندار بوکان در خصوص طرح های به بهره برداری رسیده بخش سیمینه بوکان اظهار کرد: در این بخش نیز طرح آسفالت شهر سیمینه به مساحت 54 هزار مترمربع و طرح‌ها پوشش و دفع کانال آب‌های سطح شهر سیمینه به طول 195 متر و جدول گذاری پنج هزار و 923 متر مربع است که در کل بیش از 16میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.


وی اضافه کرد: در آخرین روز از هفته دولت طرح هادی روستای رحیم خان به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح چهار هزار و 300میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.


خسروی گفت: با افتتاح این طرح یکهزار و 821 نفر با 551 خانوار از خدمات این طرح برخوردار شدند.


همچنین در این روز عملیات اجرایی جایگاه سی ان جی آغاز شد.


انتهای پیام/ع

 

 26 طرح عمرانی، آموزشی، کشاورزی، بهداشتی و خدماتی در شهرستان بوکان آماده بهره برداری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.