آینده اقتصادی خوب برای اسلام آباد غرب در راه است

استاندار کرمانشاه گفت: طرح‌های بزرگ و تحول آفرینی در شهرستان اسلام آباد در دست اجراست که علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال زایی برای جوانان این شهر را در پی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، گفت: پروژه ریل گذاری راه آهن کرمانشاه به اتمام رسیده است و حال در فاز دوم این پروژه که شامل اتصال شبکه ریلی به خسروی با جدیت در حال اجراست تاکنون پروژه خط آهن کرمانشاه به اسلام آباد حداقل ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم اکنون در مرحله تعیین محل ایستگاه و احداث ایستگاه است.
وی  بیان کرد: اسلام آباد به عنوان یکی از ایستگاه های این پروژه یکی از مهمترین نقاط محسوب می شود چرا که بعد از این ایستگاه خط راه آهن به خسروی و ایلام متصل  می شود.
رازانی بابیان اینکه  پتروشیمی اسلام آباد را هم یکی دیگر از این پروژه‌های عظیم در این شهرستان است افزود: هفته گذشته برای کمک به پیشرفت این پروژه با همراهی فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل پتروشیمی با رییس کل بانک مرکزی جلسه‌ای خوبی داشتیم و امیدواریم به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.
وی منطقه آزاد قصرشیرین را دیگر طرح تحول آفرین در منطقه معرفی کرد و گفت: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین بر اقتصاد و اشتغال شهرستان اسلام آباد نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
استاندار کرمانشاه عبور زوار کربلا را را نیز نوید بخش روزهای خوب برای اسلام آباد دانست و افزود: با بازگشایی مرز خسروی امسال شاهد عبور زائرین کربلای معلی از مسیر اسلام آباد هستیم که این رویداد می‌تواند به رونق بیشتر منطقه کمک کند.
وی احداث جاده مستقیم کرمانشاه به حمیل را یکی دیگر از اتفاقات توسعه آفرین در شهرستان اسلام آباد خواند و گفت: با احداث این جاده، مسیر کرمانشاه به ایلام کوتاه‌تر می‌شود و بخش حمیل مستقیما به مرکز استان متصل می‌شود.

 

انتهای پیام/ز

اجرای پروژه های تحول آفرین در اسلام اباد غرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار