وزیر کار تاکید کرد؛

نقش مهم اورژانس اجتماعی در کاهش آسیب های جامعه

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح اورژانس اجتماعی بهزیستی بندر عسلویه بر نقش مهم اورژانس اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

اورژانس اجتماعی بهزیستی عسلویه افتتاح شد+تصاویر به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواندر سفر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بوشهر صبح امروز مرکز اورژانس اجتماعی بندر عسلویه به عنوان ششمین اورژانس اجتماعی این بندر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح این اورژانس با تأکید بر توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی در بخش‌های مختلف اظهار داشت: برای حل مشکلات آسیب‌های اجتماعی در حوزه پیشگیری از طلاق و شناسایی این آسیب‌ها در اولویت برنامه این وزارتخانه قرار دارد. 

ربیعی با تأکید بر مداخله تخصصی مؤثر برای کاهش جرایم و جلوگیری از تشدید بحران افزود: ایجاد اورژانس اجتماعی نقش مهمی در کمک به حل مسائل و خانواده‌های آشفته و بحران ها دارد که بررسی این مشکلات در اولویت برنامه‌های اجتماعی اوژانس بهزیستی قرار دارد.

فاطمه پوربهی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر هم با اشاره به اینکه این ششمین اورژانس اجتماعی استان بوشهر است، گفت: امروز همزمان ساختمان اداری بهزیستی عسلویه به بهره‌برداری رسید که در مجموع برای راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در این ساختمان 56 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه زیربنای این ساختمان ها 1284 مترمربع است، بیان کرد: در اوژانس اجتماعی عسلویه ضمن توجه به توانمندسازی خانواده‌ها مشکلات مختلف در حوزه‌های روحی و روانی و آسیب‌های اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

افتتاح اورژانس اجتماعی بهزیستی عسلویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.