برگزاری همایش دوچرخه سواری در یزد

همایش های دوچرخه سواری یزد صبح امروز پنجشنبه 9 شهریور به مناسبت عید سعید قربان و به میزبانی شرکت امیرخودرو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  شصت و هفتمین هفته از همایش های دوچرخه سواری یزد صبح امروز پنجشنبه 9 شهریور ماه 96 به مناسبت عید سعید قربان و به میزبانی شرکت امیرخودرو برگزار شد.

در این همایش که به همت هیئت ورزشهای همگانی یزد و اولین میزبانی بخش خصوصی برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر میدان باغ ملی، بلوار شهید صدوقی، میدان باهنر، میدان ابوالفضل، بلوار آزادگان و میدان صنعت را به سمت شرکت امیرخودرو رکاب زدند.

در این همایش که با حضور عباسی، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد، داوود فتح آبادی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، شفیعی، معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری یزد، امیرعظیم صحت مند، سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان، سیدحسین سیدعربی، رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد، مجیبی فر، رئیس هلال احمر شهرستان یزد و دستوار رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان و بیش از 400 نفر از علاقه مندان دوچرخه سواری برگزار شد، عباسی سخنگوی شورای شهر در سخنانی با اشاره به لزوم فرهنگ مناسب رانندگی از برنامه های شورای پنجم یزد برای بهتر شدن و امنیت مناسب دوچرخه سواری در یزد خبر داد.

 همچنین در پایان این همایش به قید قرعه به 20 نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.

در انتهای برنامه از سوی ضرابیه، خیر و حامی همایش این هفته، یک دستگاه موتور سیکلت برای اسکورت این همایش ها به هلال احمر و تعداد 5 دستگاه دوچرخه به هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد اهدا شد.

انتهای پیام/ ی

همایش دوچرخه سواری در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار